Daily Archives: December 29, 2011

final de 2011

Ca la sfarsitul fiecarui an, trebuie sa tragem linia imaginara, sa scadem, sa insumam si sa multiplicam, pentru a vedea rezultatul timpului ce s-a scurs. Anul asta l-as incadra la categoria schimbari. Multe, diverse si totusi binevenite. Mi-am definit mai mult asteptarile, dorintele si viziunea asupra lucrurilor ce mi le doresc. Am facut primii pasi, marunti, dar importanti spre ceea ce vreau. Am invatat foarte multe despre oameni, despre straini, despre apropiati, despre prieteni si despre mine prin prisma lor. Desi nu-mi place sa zic, anul ce e pe sfarsite mi-a adus maturitate, pe care desi o sfidez la orice intalnire, imi foloseste in a intelege mai bine unele actiuni si ma inteapa de fiecare data cu o seringa ce contine doza de indiferenta. Cred ca asta e remediul. Sunt atat de multi oameni rau intentionati, carora nu le pasa decat de propria persoana, incat iti vine sa te intrebi cateodata de nu e mai bine sa te retragi undeva in munti.

Desi am fost putin mai Grinch Sarbatorile astea, cat am fost acasa am revazut atat de multa lume draga mie, incat nu am reusit sa stau locului nici macar o ora. Imi pare rau ca nu m-am putut intalni cu toti cei cu care imi propusesem, dar timpul e scurt si noi supusii lui. Am invatat ca nu e nimic mai frumos decat bucuria din ochii unui om caruia ii face placere cu adevarat sa te revada si caruia ii vine sa te stranga in brate din cinci in cinci minute de fericire ca v-ati reintalnit. Mai mult decat banii, o casa frumoasa sau zeci de cadouri, tin foarte mult sa am in jurul meu prieteni adevarati, cu toate defectele lor enervante sau calitatile pe care le pretuiesc si pentru care ii admir. Viata asta e prea scurta ca sa ne facem nervi inutili. Si prea frumoasa ca sa nu o impartim cu cei dragi…

Lumea a cam uitat sa spuna multumesc…asa ca…MULTUMESC pentru inca un an impreuna.

p.s. multumesc, tie in special, pentru inca un an de dragoste, plin de realizari 🙂