Wrecking ball

OK, OK…I’m coming back

Ceai verde cu menta si cu lapte, alaturi de 3 mini cioco doblo…asa imi incep eu povestea. Si dimineata la birou, scaldata de soare si de claxoanele masinilor de pe bulevardul Unirii. In stanga mea e un afis, lipit de mine chiar, pe care scrie “One small positive thought in the morning can change your whole day”. L-am pus acolo pentru ca anul asta a fost unul greu, intens si trist, chiar daca am realizat o gramada de lucruri. Pacat ca frumusetea lor a trebuit sa fie umbrita, dar cred ca asta e modul in care viata iti spune ca acel procent de 100% fericire ramane de-a pururi la stadiul de deziderat, cu iz de imposibil.

Abia astept sa treaca ultimele 2 luni din an, mai ales pentru ca stiu ca 2014 va fi un amalgam de emotii. Abia astept ca anul urmator sa am sansa doar sa construiesc. Timpule, nu-mi lasa riduri pe fata si nici in suflet!

http://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8

 

Leave a Reply

