the little mermaid

Pentru ca mi-era dor de mare, am decis sa merg la bazin, the almost next best possible thing. Asa ca, in fiecare zi, ma zbat sa raman la suprafata, in timp ce soarele se ridica somnoros si se joaca cu valurile pe care le las in urma. Cum alergatul iesea din discutie cu vremea asta morocanoasa, aveam nevoie de un alt sport care sa imi permita sa-mi adun gandurile si sa pretind ca le scriu pe o foaie invizibila, lipita undeva in emisfera dreapta a creierului meu. In timp ce inot linistita pe spate, am ocazia sa imi pun agenda zilei in ordine, sa ma cert cu mine si sa ma impac. Sesiunea se termina atunci cand incerc sa o fac pe inotatorul experimentat si bag cateva scheme la mai multe brate, bazinul refuland cu apa clorata fix pe caile mele respiratorii. Sau cand apare tipul ala foarte gras, care atunci cand iese din apa in cautarea aerului, provoaca un tsunami si ma face sa tresar, cu gandul ca this is it.

Relatia mea cu apa, cu marea de altfel, e una ciudata, am motivele mele sa o urasc, iar in acelasi timp nu ma pot abtine sa nu o iubesc. Ca toti oamenii, de fapt, care te ranesc la un moment dat in viata si la care, totusi, nu poti renunta. Cred ca a fi impacat cu sine si a-ti gasi pacea sufleteasca e cel mai de pret lucru – mai important decat ura. Mai important decat iubirea – caci din ea deriva.

2 thoughts on “the little mermaid

  1. Daniel Onaca says:

    Cred ca o sa-mi amintesc de cugetarile tale poimaine, miercuri adică, ziua cand e programată ora mea de înot la bazin. Excelenta metoda de repaus activ, imprejurare potrivită pt trecerea in revista si a celor care au fost si a celor care vor urma.
    Bucuros sa descopar in rândurile tale diferite unghiuri de abordare a acestui subiect.

  2. ideisiidei says:

    Hey M, sa nu bei toata apa din bazin :p.

Leave a Reply

