guess who’s back

Mult timp mi-a ramas penelul agatat in cui. Prea mult timp ar zice unii, iar eu i-as aproba tacut. Dar mersul molcom al trenului, saluturile copiilor ce au iesit la porti, peisajul ce se perinda fugitiv prin fata ochilor, cu linia orizontului dansand atragator…ideea calatoriei, asociata cu initierea…intrarea in tunel, asociata cu trecerea dintr-un taram in altul…locul singuratic unde m-am ascuns pentru a-mi putea aduna gandurile…se contopesc cu amintirile stranse in ultima vreme…cu dorul, cu iubirea, cu speranta, cu zbuciumul, se lasa scaldate de cateva raze de soare…si se lasa scrise.

Mi-era dor. Si dorul face parte din fiinta mea, ma defineste, ma caracterizeaza, imi da putere si ma copleseste. E ca atunci cand reusesti sa imblanzesti un cal salbatic si bucuria incalecarii in sa depaseste orice limite. Asa suntem si noi, apa si foc.

 

 

 

3 thoughts on “guess who’s back

  1. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele “Emil Calinescu Punct Eu” sau “Emil Calinescu”, fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe 🙂 Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest 🙂 sau mai multe 🙂

    Multumesc, o zi buna 🙂

    Emil Calinescu 🙂

  2. ideisiidei says:

    Ti-a fost si dor de tine? :p

Leave a Reply

