cat de stresati sunt angajatii de la mac?

Incerc sa evit pe cat posibil fast food-ul al carui logo este al doilea cel mai cunoscut simbol din lume, dupa cruce. Dar iata ca ma aflam pe fuga, coborand in statia de metrou de la Unirii, si mi-am zis sa iau un hamburger si sa-l mananc la destinatie. Intru, ajung la tejghea, cer hotarat un hamburger la pachet. Doamna din fata mea, trecuta cred de 40 de ani, ma intreaba daca nu vreau sa incerc noile sandvisuri. Nu, multumesc, grabita sa nu pierd urmatorul metrou. Se intoarce, apuca un hamburger si mi-l pune pe tava, alaturi de un servetel. La pachet, va rog, repet eu, in timp ce imi derulam in minte daca nu i-am zis asa de prima data. Ea se preface ca nu ma aude si se uita in alta parte, dupa urmatorul client. Nu-mi vine sa cred si mirarea ma tine in loc. Intr-un final, vazand ca ma ignora total si ca ochii mei aproape scosi din orbite nu o stanjenesc, pun mana pe hamburgerul fierbinte. In acel moment, probabil vazand ca nu vin alti musterii din spate, se apleaca cu sila si ia o punga de hartie. Nu, multumesc, ii spun eu si incerc sa plec. Tipa la mine sa-i dau sandvisul – incerc sa ii zic ca nu mai e nevoie, deja ma enervasem de nesimtirea ei. Dar tonul vocii i se ridica pana in momentul in care cred ca mai are putin si sare la mine la bataie. Mai mult de rusinea celor din jur, ii dau hamburgerul, il arunca in punga si mi-o intinde. O iau si incerc sa ies cat mai repede, speriata sa nu arunce cu sandvisuri dupa mine drept grenade. Stiu ca munca lor poate fi stresanta, dar alimenteaza si nivelul de nesimtire?

4 thoughts on “cat de stresati sunt angajatii de la mac?

  1. ideisiidei says:

    carcotasa mai esti

    • lunabeteluna says:

      nu sunt, ma astept la respect atat timp cat eu il ofer…oriunde ma duc, indiferent ca e bar sau restaurant, niciodata nu vorbesc la per tu cu chelnerul, cu atat mai putin sa tip la el

  2. […] Jurnalul lui Kathy Jurnalul lui Kathy – new version Just Words Lavi H. Livia Baron Luna patrata Lunabeteluna Madalina Chila Marius Marius Bota Misery Business Missyver Mistocareala Muc Roz Mushotoku Maakhera […]

  3. […] Un articol mai vechi, pe care am vrut sa-l recomand de vreo 3 saptamni, este la Lunabeteluna despre angajatii de la MC. Mi se pare totusi ciudat, pentru ca eu n-am avut probleme d-astea. Bine, […]

Leave a Reply

