pata de vin rosu

Incredibil cat de mult poate o pata de vin rosu sa te dea peste cap. La inceput, m-a amuzat cat de neindemnatica devenisem in ultimele zile, mai ales ca pe tricoul anterior varsasem Cola, concetrata cu ochii in calculator, la un proiect, iar dupa munca, la film, mai scapasem si niste inghetata. De data asta am dat vina pe concentrarea la Scrabble si am zis ca nu-i bai, iese el. Dupa cateva zile mi-am adus aminte de tricoul murdarit – ghici ce, care e si preferatul meu, si am zis sa-i torn niste Vanish. Zis si facut. Lasat cateva ore la inmuiat. Spalat, frecat si nimic. Dezastru total. Seara distrusa. Lacrimi in ochii sufletului. Certuri interne cu mine insami si reprosuri nesfarsite, de la neatentia mea la pasivitatea cu care am tratat subiectul. Google-ul nu m-a satisfacut indeajuns, desi am strans un notepad cu notite. Il duc la o spalatorie specializata, cu speranta ca nu a fost ultima data cand l-am purtat, intr-o zi de primavara in Herastrau, asteptand cu nerabdare ziua in care il voi lua inapoi acasa, cu speranta ca va fi vindecat complet. Altfel…nu mi-o iert!

Btw, dupa ce am scris postul, cu intentia de a-l publica cand ma intorc de la masa, am intampinat iarasi probleme. Scotand farfuria din cuptorul cu microunde, am avut surpriza ca sosul sa-mi explodeze in fata, murdarindu-mi camasa si pantalonii. Asa ca momentan ma plimb prin fata geamului, sperand sa prind o raza de soare pentru a-mi usca hainele spalate din belsug cu apa.

Tagged , ,

6 thoughts on “pata de vin rosu

  1. […] şi la vot îi invit şi pe meşterul manole, melly, luna pătrată,  ştefania, cora, geanina, luna beteluna, androxa, vultureşti, cella, dana, cristi, gabryelle, octocat, peter, pishky, ana maria, theodora, […]

  2. ideisiidei says:

    spuneam acum cateva zile: ceva pare a fi in neregula. poate ai nevoie de o zi libera.

  3. Eu, personal, nu stiu sa scot pete. In schimb de patat ma patez extrem de usor. La indienii nativi americani m-ar chema “Iar m/am patat”. Sper din ca sa reuseasca curatatoria ce n-ai reusit.

Leave a Reply

