smile

Soarele bate timid in geam, asa ca ma intorc pe partea cealalta. Se enerveaza de sfidare si intinde o raza sa-mi bata usor obrazul, declansand in acelasi timp si alarma amanata. Stramb somnoroasa din nas si privesc ceasul. Tarziu, ca de obicei, trecut de 9, poate chiar 9.30. Sar ca arsa din pat si ma indrept spre baie, unde incerc din rasputeri sa imi prind ochii cu scobitori. Taras, grapis cu papucii rosii pana in bucatarie, unde, spre surprinderea mea, troneaza un buchet mare de narcise, rasarite peste noapte si aranjate cu grija pentru a-mi declansa un zambet la primele ore ale…diminetii. Dimineata mea, bineinteles. Urmeaza in doua minute un fresh de portocale, sms-ul de multumire si lupta cu fierul de calcat, doar azi trebuie sa-mi iau tricoul cu SMILE.  Inchei nasturele la sacou, prind de el ipod-ul verzuliu, cu muzica setata pe versuri de primavara, fara doar si poate. Drumul meu serpuieste lin printre case, pe o straduta linistita, cu copacii care inmuguresc pe zi ce trece, cu cainii care dau din coada din spatele gardurilor, atunci cand ma vad. Sau, ma rog, asa imi place mie sa cred. De obicei, ma mai si latra. In fiecare zi salut arborele caruia i-au crescut mugurii cel mai mult si il felicit, el e preferatul meu. Oftez privind la vremea frumoasa de afara pe geamul biroului meu si imi intorc ochii catre alta fereastra, mai mica si unde apare un smiley cu dintii lucind. Pentru inspiratie si creatie, seful scoate o babeasca din 2004. Noi ne conformam, e nevoie de un stimulent ca sa lucram mai cu spor. Pe mine, cel putin, ma ajuta sa scriu niste metafore extraordinare. Vine seara si timpul proiectelor extra, cu un ceai in fata si un meeting. Ce e de data asta? Ah, da, proiectul cu Forbes. Nu mai am timp de sala azi, dar cineva mi-a zis ca trebuie sa imi setez prioritatile si ma supun. Nu pentru ca asa trebuie sa fac, ci pentru ca asa vreau. Si pentru ca imi place. Cand usa se deschide, sunt aplecata deasupra tigaii unde se prajesc niste ciuperci, mestecand totodata cu o lingura de lemn in oala unde fierbe broccoli.
Miroase bine. Cum a fost ziua ta?
Cum sa fie? Plina, ca de obicei…

13 thoughts on “smile

  1. Daniel Onaca says:

    Mi-a plăcut sa recunosc aici poezia lucrurilor si a întâmplărilor marunte care ne alcatuiesc viața.

  2. Călin says:

    offff…chiar broccoli trebuia să fie în oală???

  3. […] şi la vot îi invit şi pe meşterul manole, melly, luna pătrată,  ştefania, cora, geanina, luna beteluna, androxa, vultureşti, zinnaida, cella, dana, cristi, gabryelle, octocat, psi-words, peter, […]

  4. […] îi invit şi pe bianca, geanina, cella, octocat, diverse, cristi, luna pătrată, hijo de algo, luna beteluna, pishky, psi-words, melly, peter, dana, gândire logică, schtiel, DAP, vultureşti, cammely, alt […]

  5. ideisiidei says:

    inclin sa cred ca “ceva e in neregula”. dar asta e doar o parere. imi place ipod-ul tau verde:)

  6. […] inceput sa regasesc simplitatea la: Emil, Iulia Radu, Gnowee, Aniela Deby, Lunabeteluna, Alyz, £.uzu dar si de la multi altii care acum raman, pentru moment, intr-o redescoperire a […]

  7. […] muzică romantică îi invit şi pe geanina, luna pătrată, vultureşti, cella, meşterul manole, lunabeteluna, peter, zinnaida, cristi, sorin, dana, lili3d, qedeu, ironic blonde, psi-words, pishky, anastasia, […]

  8. […] vizualw, geanina, luna pătrată, meşterul manole, alt cer senin, qedeu, cristi, lunabeteluna, iulia, lili3d, ironic blonde, anastasia, schtiel, peter, zinnaida, alex, melly, […]

  9. […] smile descrie o dimineata linistita si apoi o zi de munca. sper sa avem cat mai multe zile asa cum e cea […]

Leave a Reply

