just my cup of tea

Chiar daca sezonul de ceai e pe sfarsite si doar in serile reci mai merge o licoare fierbinte, trebuie sa ma tin de cuvant si sa va povestesc despre ultimele ceainarii vizitate iarna asta. Bineinteles, ingredientele care nu lipsesc niciodata si care fac diferenta, indulcind fiecare ceai, fie el negru, verde sau de fructe, sunt prietenii.

Incepam cu Infinitea. Prima data am descoperit-o pe facebook si m-au incantat pozele, in special cele cu terasa, insa cum troienele de zapada inca ingradeau maiestuos drumurile, am zis ca nu mai asteptam pana la vara si mergem la un ceai la caldurica prin Cotroceni. Am mers destul de mult pe jos de la metrou, dar casele (mai bine zis, vilele) din zona creau un peisaj interesant. Desi ma asteptam sa fie intr-o casa cu aspect vechi, Infinitea se ascundea intr-o cladire aparent moderna. Prima impresia a fost ca eram la o matusa batrana din Bucuresti si asteptam toti cuminti si in tacere sa ne aduca ceai si prajiturele. Muzica se auzea in surdina, iar ceainaria era goala, asa ca radeam incet si stingheriti. Fiecare piesa de mobilier era frumoasa, insa puse impreuna pareau un conglomerat ciudat. Fix in capatul celalalt, gazda citea o carte, asteptand sa vina sa ne ia comanda. Ceaiul pot spune ca a fost mai mult decat de ajuns si nici unul nu a reusit sa-l termine (cred ca era jumatate de litru). Cat despre prajituri, aici pot sa-mi exprim dezamagirea, mai ales ca printre ele am descoperit un cookie marca proprie Mega Image. Nu pot spune ca am ramas impresionata, asa ca astept de acum sa testez terasa, mai ales ca mesele acelea albastre pareau interesante.

Alta ceainarie descoperita a fost Green Tea, la doua statii de tramvai de Unirii. Am stat la mansarda, la salonul “Micul Paris” si mi-a placut totul: de la muzica, pana la amenajare si meniu. M-am indragostit de ceaiul pe care l-am baut, astfel incat la plecare am coborat la magazinul ceainariei si mi l-am cumparat, ca sa il pot savura si acasa. Ca sa nu mai zic ca mi-a ramas gandul si la prajiturile pe care le aduceau celor de la masa de vis-a-vis. Oricum, preferatele mele raman cele de la ceainaria Tea House, unde am mancat in iarna cele mai bune placinte de mar si dovleac.

Gata, ma duc sa-mi fac un ceai…

Tagged , , , , ,

3 thoughts on “just my cup of tea

  1. […] schtiel, DAP, vultureşti, cammely, alt cer senin, alex, kadia, lili3d, ironic blonde, tu1074, lunabeteluna, phozone, loredana, oana, florentina, bineînţeles că şi pe traficantul cu hituri teo negură, […]

  2. ideisiidei says:

    ai consumat ceai cu alcool?

Leave a Reply

