lada cu amintiri

Mi-amintesc ca imi scria cineva odata pe mess “m-am indragostit de o tipa blonda, cu ochii negri”. L-am felicitat si l-am intrebat cine e norocoasa. Mi-a raspuns, dupa ezitari, ca eu. Am ramas putin uimita in fata calculatorului, m-am ridicat si m-am dus la oglinda. Mi-am aranjat firele razlete, gandindu-ma cand suvitele blonde m-am transformat cu totul. Nu, inca eram satena. Mi-am analizat apoi ochii. Da, ce-i drept, pentru orice necunoscatori si de la departare, pareau negri. Insa oricine ar vorbi fata in fata cu mine ar vedea ca sunt inselatori. Zambet strengar in coltul gurii. Dupa ce m-am asigurat ca inca sunt eu, m-am intors si am apasat incet tastatura. Textul incepea cu “imi pare rau…”

Nu mi-au placut niciodata fazele/frazele de agatat, atunci cand eram in club ma amuzam ingrozitor de fiecare tehnica. Singura care mi-a atras atentia a fost un biletel primit de la un tip prea timid sa vina la mine si in care imi spunea ca sunt “draguta foc”…sau ceva de genul. Dar in general m-au lasat rece replicile astea. Mereu mi-am dorit sa fiu tipa aia de care se indragostesc baietii dupa ore intregi de discutii filosofice, in care trecem de la politica la religie, de la Nietzsche (l-am scris bine?) la v-ati ascunselea, sau alte prostii copilaresti in care discutam si reinventam nimicul. In majoritatea cazurilor mi-a iesit din prima, ferice de mine. In restul…s-a creat o alta poveste de spus peste ani. Fiecare gest, fiecare expresie se arunca in lada cu amintiri. Asa se construieste un om…din trecut, din prezent si proiectiile acestora pentru viitor…

Leave a Reply

