miercurea fara cuvinte

Pictures here & WW starts here

Tagged

9 thoughts on “miercurea fara cuvinte

  1. Peter says:

    Mmmmmm… Îţi vine să le mănânci pe fetele acestea!… 😀
    Îmi place ideea!

  2. Minoki says:

    Nu mi-am inchipuit in viata mea ca din niste paini si colaci pot iesi niste poze atat de fashion. Foarte tare!

  3. tu1074 says:

    Oare se numesc aceste femei femei de consumație 😆 ?
    Ce imagini haioase !
    Probabil sunt proiectele de diplomă ale unor studenți la design vestimentar

  4. abbilbal says:

    Ce modele trăznite. Să ai astfel de pâine pe masă te uiţi la ea cu jind şi mori de foame.

  5. Sara says:

    Vin și eu în vizită, chiar dacă mai târziu de miercuri… Școala, deh!…
    Mi-au plăcut mult imaginile… Prima e rafinată, elegantă…
    O zi frumoasă vă doresc! 🙂

  6. rokssana says:

    impresionant..ce poti face cu mancarea…

Leave a Reply

