vineri

Pepsi si madeleines – micul dejun de la ora 11 pentru un om muncitor. De fapt, o masa potrivita pentru un inceput de zi anormal, in care a trebuit sa ajung pana in afara orasului sa depun o lucrare, iar cand am ajuns mi-am dat seama ca am uitat ceva, alearga inapoi in oras sa rezolvi treaba, apoi iar sa depui si inca o data ca sa ajungi in centru. Un du-te vino adorabil in traficul capitalei. Si pentru suportul tehnic, inca o data, tin sa-ti multumesc, cu scuzele de rigoare ca ti-am pricinuit intarzieri nedorite. Nu stiu daca totul se intampla pentru ca e vineri, 13, sau pur si simplu intreaga natura e data peste cap de vremea capricioasa. Mie, cel putin, imi da senzatia de primavara – am vazut ca deja au inmugurit copacii, iar soarele troneaza victorios pe cerul senin. Asa ca, indiferent de ce se intampla, astazi e o zi frumoasa – pentru ca e insorit (desi vreau zapada – nu mi-am adus degeaba sania de acasa ca sa o tin in balcon!) si pentru ca e vineri. Cel mai important pentru ca e vineri.

Tagged , ,

3 thoughts on “vineri

  1. ideisiidei says:

    e o chestie – a te da cu sania in frigider; daca nu uitai ceva nu erai tu :p

  2. […] bianca, vizualw, pishky, kadia, oana, tiberiu,  lili3d, alt cer senin, napocel, peter, lunabeteluna, phozone, bineînţeles că şi pe traficantul de hituri teo negură îl invit, dar nu numai pe […]

Leave a Reply

