awesome

Cred ca ar trebui sa facem din asta un stil de viata. Daca ne-am putea dedubla in momentele in care plangem, suntem suparati, tristi sau nervosi, si ne-am privi obiectiv, am vedea de fapt inutilitatea starii noastre. Am putea vedea ca fie suntem penibili, fie suntem prosti si ca ceea ce simtim nu aduce nimic folositor, ba dimpotriva, afecteaza sanatatea mentala, apoi o corodeaza pe cea fizica, continuand cu relatiile cu cei din jur si cu noi insine.  Poate am reusi sa vedem toate lucrurile bune care inconjoara dezastrul din suflet si ne-am da seama ca motivele pentru care suntem tristi nu sunt indeajuns de puternice ca sa acopere cat de “awesome” suntem, sau putem fi, de fapt.

Tagged , , ,

8 thoughts on “awesome

  1. ideisiidei says:

    asa este, daca am putea sa ne observam din afara si sa ne privim ceva mai obiectiv, ne-am da seama ca nu are rost sa ne suparam. ai o gandire pozitiva buna :).

  2. ideisiidei says:

    cred ca da. depinde cum gandesti despre tine, despre tine si ceilalti si cum gandesti raportandu-te la ceilalti si la tine, daca gandesti pozitiv in cele trei cazuri cred ce e bine, daca nu – e ceva rau sau nesanatos acolo

  3. ideisiidei says:

    hmm, nu m-am gandit la asta, nu stiu daca e pleonasm

  4. […] invit şi pe: geanina, luna pătrată, vultureşti, rokssana, gabryelle, meşterul manole, C.L.M., lunabeteluna, mirela, peter, zinnaida, lili3d, ironic blonde, DAP, psi-words, anastasia, denisa, teo […]

  5. […] experimentesiexperiente dictaturajustitiei gabryellehelen lillip incainromania iuliaradu vania lunabeteluna mirelapete peter ruxandra schtiel Arylechina theodora0303 vizualw roxana rokssana my love roxy […]

  6. […] zinnaida, pisicaru, vultureşti, kadia, cammely, tiberiu, alex, lili3d, ironic blonde, tu1074, lunabeteluna, phozone, loredana, oana, napocel, bineînţeles că şi pe traficantul de hituri teo negură îl […]

Leave a Reply

