ignorance is bliss

Inchid ochii si as vrea ca totul sa treaca mai repede, sa se aseze lin praful pe cutiuta cu amintiri, sa se potoleasca apa care pana acum se zbatea in cercuri si in valuri si sa imi vad odata de drum. Sa ma lase linistita sa imi caut fericirea. M-am saturat de rautatea si prostia oamenilor pana peste cap. Un domn mi-a spus zilele trecute ca n-are rost sa incerc sa fiu un don Quijote al timpurilor noastre si mai bine sa imi vad de treaba, pentru ca nu am cum sa inving sistemul. Si asta venea de la un om al carui job era sa se lupte in sustinerea unor valori. Ma copleseste acest sentiment de neputinta. Cred ca e adevarat…ignorance is bliss.

4 thoughts on “ignorance is bliss

  1. […] alex, tiberiu, phozone, androxa, vizualw, psi-words, freestyler, digodana, gabriela, diverse, lunabeteluna, mirela, luna pătrată, anastasia, bineînţeles că şi pe teo negură, dar oricine altcineva […]

  2. Călin says:

    drept să spun, prefer să mă dau cu capul de toţi pereţii şi să fac pe eroul lui Cervantes, decît să fiu un ignorant. în primul rînd pentru că şi aşa sînt mult prea mulţi…

    • lunabeteluna says:

      Spuneam mai degraba ca e greu sa fii un don Quijote in vremurile noastre…dar nu i-as invidia pe cei ignoranti, ci as spune ferice de ei ca nu trebuie sa se zbata atat de mult…cum era…”fericiti cei saraci cu duhul caci aceia vor mosteni imparatia cerurilor”. Iar noi vom muri cu streangul de gat in lupta cu morile de vant. Dar cum ai spus si tu, reformulez si eu…I rather be dead than mediocre.

  3. […] noi mergem mai departe cu H.I.M şi BZN, cărora li se adaugă propunerile făcute de Andrei şi lunabeteluna, adică I Pooh (de fapt, numele lor este Pooh, dar, după modelul englezesc, cu “the” […]

Leave a Reply

