Daily Archives: November 1, 2011

choice.change.future

Inca nu mi-am dat seama daca imi plac sau nu schimbarile – si aici nu ma refer la hainele de zi cu zi, ci la schimbari majore, cum ar fi locul in care stai sau unde muncesti. Pe de o parte, stiu ca ma plictisesc repede si ca vreau intotdeauna ceva nou, insa nu as neglija nici sentimentul de siguranta conferit de stabilitatea emotionala. Sunt lucruri pe care nu le-as schimba niciodata, iar aici incadrez oamenii din jurul meu, dar din pacate ei se schimba singuri si singuri aleg sa orbiteze in jurul altor planete decat cea construita impreuna. Dar ce faci cu lucrurile care depinde numai de tine, unde iti permiti sa alegi? Mergi pe calea pavata cu caramizi galbene sau pe cea necunoscuta? Nu-mi vine sa cred cate schimbari saptamana asta…dar…

I’d rather be dead than mediocre.