reorganizare

Inca ma mai gandesc daca e bine sau nu. Inca mai reflectez asupra lucrurilor ce se intampla. De fapt, ca si in cazul tuturor evenimentelor ce au loc in viata, ne dam seama abia dupa ce s-au terminat sau dupa ce a trecut o buna perioada de timp, daca intr-adevar am procedat sau nu corect. Am inceput chiar sa le trec in agenda, sa le prioritizez, sa le fac calendare (desi nu ma tin de ele, dar folosesc pentru moral), ca sa ma pot organiza mai bine. De fapt, cum poti sa te organizezi cand totul vine pe banda rulanta, intercalandu-se cu orarul deja stabilit? Unde mai pui ca vin si altele de a caror aparitie nu sunt raspunzatoare si pentru care trebuie sa aloc timp, iar corespondenta lui din timpul zilei rupe o bucatica din noapte. Am rare momente in care ma opresc sa privesc imaginea de ansamblu, pentru ca de obicei sunt luata de val de tot ce trebuie sa fac, iar in momentul in care imi pun capul pe perna nu pot sa adorm pentru ca imi vin idei, ma gandesc ce mai trebuie facut, cum, cand si cat de repede. Mi-am dat seama ca aman anumite lucruri (lucruri, am zis, da, nu persoane!) ce au trecut pe locul al doilea in lista mea de “to do”, dar poate ca ar fi trebuit sa retrogradeze demult si de abia acum imi aranjez cu adevarat prioritatile. Pe biroul vietii mele stau o gramada de dosare nerezolvate, dar am si cateva foi pe care am schitat idei, vise si tinte de atins. La urma urmei, asa cum am zis mereu, o viata simpla ar fi si searbada, nu?

Leave a Reply

