not a morning person

Really, I’m not. Ma ridic din pat cu vreo 15 min inainte de plecare, imi tarai picioarele pana la baie, ezit sa ma uit in oglinda, imi dau cu o tona de apa pe ochi, iar ei se incapataneaza cu tupeu sa nu se deschida, lasandu-ma sa ma chiorasc ca un pui de pisica de o saptamana, deschid dulapul si iau prima haina pe care o vad si care nu trebuie calcata (bine, recunosc, am zile in care si calc dimineata, dar asta pentru ca mi-e lene sa calc seara), ma imbrac cu repeziciune, constienta ca in 3 minute trebuie sa ies pe usa, ma incalt, pun haina pe mine, iau din fuga poseta si telefonul si apas butonul de chemare a liftului inainte sa inchid usa. Norocul meu, pentru inca vreo doua saptamani, este ca fac doar cateva minutele pana sa-mi asez din nou capul pe birou. De obicei nu impart liftul cu nimeni, dar azi am avut ghinionul sa dau peste un vorbaret. Ce faci? intrebarea m-a distrus. Mi-am lipit capul de oglinda si i-am zis soptit…dorm. Dar nu, nu era de ajuns, vroia sa afle motivul somnolentei. Am incercat sa silabisesc niste cuvinte, ca doar sunt politicoasa de felul meu, asteptand cu nerabdare sa ajungem la etajul nostru si sa ma arunc ca un vultur asupra biroului. Am zis ca poate niste muzica ma va trezi, asa ca am deschis youtube-ul si am pus o melodie saltareata. Abia peste vreo 10 minute mi-am dat seama ca nu am pus si boxele in priza. Pentru mine, dimineata e cand ma trezesc de una singura, nu cand ma trezeste alarma/bormasina vecinului/masina de spalat/cainii de afara/masina de gunoi. Cine-a pus carciuma-n drum, ala n-o fost om nebun…da cine-a inventat trezitul de dimineata, sigur a fost…

2 thoughts on “not a morning person

  1. ahyle says:

    Ar trebui sa stii ca e molipsitor :))

  2. […] şi la ei: meşterul manole, melly, anastasia, laivindur, vultureşti, tiberiu, androxa, peter, lunabeteluna, zinnaida, lunapătrată, blog leneş, vizualw, teo negură, alt cer senin, cristi, alex, digodana, […]

Leave a Reply

