lasa-mi toamna pomii verzi

Auzisesem la buletinul meteo ca astazi vor fi 30 de grade, asa ca mi-am luat frumos dis-de-dimineata un tricou si o pereche de sandale, inca sa mai simt adierea vantului (pe mine treaba asta cu moda ma depaseste, nu inteleg fetele astea care, desi sunt 27 de grade afara, umbla cu cizme, chiar nu le e cald?!?!?). Noroc ca nu am mult de mers, dar si pentru cei cativa zeci de metri facuti, am simtit efectul climei desertice: frig noaptea si spre dimineata si cald in timpul zilei. Si asa m-a lovit in moalele capului…a venit toamna (vremea buna ma tinuse in transa pana acum). O data ajunsa, am privit pe fereastra si am vazut copacii scuturandu-se incet, incet de verdele frumos. Nu ca nu as iubi si copacii galbeni, rosii si aramii, insa trecerea asta ma intristeaza pe mine. Ca si o femeie: e frumoasa cand e tanara, parca si cand o cunosti deja bunica, are frumusetea aia calda, dar nu cand vezi ridurile aparand, firele de par alb constrastand cu negrul de abanos…o declaratie a trecerii timpului. Cat de norocosi sunt copacii ca peste cateva luni vor intineri din nou…si tot asa, in fiecare an, rezistand intemperiilor si veacurilor. Iar noi, efemeri si neputinciosi, ii vom privi cu nostalgie.

Foto

3 thoughts on “lasa-mi toamna pomii verzi

  1. […] lor: tiberiu, vacitim, teo negură, peter, clipe de Cluj, cella, rokssana, alt cer senin, androxa, lunabeteluna, dana, alex, shogunu’, rabinu’, digodana, luna pătrată, psi, daniel tudose, geanina, […]

  2. ganguritu says:

    Nu te intrista prea tare,
    frunza verde, reapare,
    Primavara e aproape,
    Cu ale ei proaspete podoabe .
    😀 ete na ca facui si versuri 😀

Leave a Reply

