buna dimineata

Ce n-as da ca la auzul alarmei de la telefon sa ma trezesc din pat automat, ca un robotel, sa servesc micul-dejun (as opta pentru unul frantuzesc, sunt delicioase), sa ma pregatesc tacticos, sa stau jumatate de ora sa imi aleg cu ce sa ma imbrac, apoi inca jumatate in baie sa ma aranjez si pe urma sa plec. Dar nu, God forbid sa se intample asta! Eu trebuie sa apas butonul de amanare, si inca o data si inca o data…pana cele 15 minute de amanare se epuizeaza si telefonul se inchide frustrat de indolenta mea. Dar alea cinci minute sunt atat de importante, prin somnul dulce care il aduc, undeva la granita intre vis si realitate – mereu visez dimineata si uneori am impresia ca sunt constienta ca visez si ca pot sa mai modific din actiunea povestii onirice, astfel incat sa-mi iasa pe plac. Mi-am ales si o melodie duioasa, care sa ma trezeasca precum o mangaiere (Alina Manole, “Tu ai vandut marea”) dar nimic…de fapt, cred ca o sa o schimb, pentru ca la inceput iubeam melodia si acum am inceput sa o urasc – acum de cate ori o aud stiu ce urmeaza). Si nici macar nu sunt la inceput cu trezitul de dimineata, am ani buni de zile experienta – care se duc la toaleta de cate ori prind o sambata linistita. Duminica trecuta la ora 9 incepuse vecinul sa-si invarta barosul prin camera de parca era inconjurat de turci, dar nici ca m-am dat jos din pat…ba cred ca in momentele de repaus de febra musculara a vecinului am si adormit, ba am si visat…ceva cu batai…
Daca as putea sa ma trezesc si eu fara a declara razboi in fiecare dimineata alarmei ar fi asa de bine…ori asta, ori trebuie sa imi gasesc o slujba care sa accepte sa vin de pe la 11-12….

Mai multe poze cu catei dormind gasiti aici.

2 thoughts on “buna dimineata

  1. Cristi says:

    Eu inainte cand suna ceasul eram in picioare, acum insa am capatat obiceiul din postul tau si anume “amanarea cu 5 minute a alarmei” – obicei ce se repeta pana la cele 15 minute sau mai mult uneori. Dar sa mentionez ca saptamana asta am fost foarte matinal, m-am ridicat din pat imediat ce a sunat telefonul – parca as fi facut armata :))

Leave a Reply

