miercurea fara cuvinte

O zi colorata va doresc!

Foto & Wordless Wednesday

19 thoughts on “miercurea fara cuvinte

  1. Cristi says:

    Eu sigur am o zi colorata 😀 Mai ales ca am inceput-o cu soarele-n ochi ;))

  2. Marco Polo says:

    Da, încă mai există şi creioane colorate cu care să mai înveselim niţel lumea – pe ici, pe colo – în culori pastel, atât cât trebuie, fiindcă ne-am cam săturat să mai acceptăm umblatul cu…. cioara vopsită!

    • lunabeteluna says:

      ar fi bine ca in fiecare dimineata, cand ne trezim, sa ne alegem creioanele preferate si sa ne coloram drumul pana la munca, la facultate sau la scoala…macar sa incepem ziua bine pana fiecare sa se zbata cu griul propriu…

  3. ganguritu says:

    Colorata sa fie atunci ! 😀

  4. rokssana says:

    am nevoie de toate creioanele…vreau sa-mi fac o zi curcubeu… 🙂
    zi faina si colorata si tie !

  5. Doru says:

    Extraordinarul prin aranjarea ordinarului …
    Interesantă şi de efect aranjarea!

  6. Lolita says:

    Multumim pentru urare! Sa fie color pentru toti atunci, iar eu contribui cu un pic de galben, verde, albastru…:-)

  7. abbilbal says:

    Un aranjament frumos cu creioane colorate.

  8. Peter says:

    N-am mai pus demult mâna pe creioanele colorate, acum m-am obişnuit să le fac pe toate pe calculator…

    • lunabeteluna says:

      Zilele trecute a avut nevoie un coleg sa stea la calculatorul meu, asa ca m-am trezit with nothing to do. Pe masa erau cateva markere colorate – verde, portocaliu, rosu, albastru – asa ca m-am apucat sa desenez; pe urma nu mai putea sa ma convinga sa ma intorc la locul meu 😀

  9. CARMEN says:

    ce-mi placea sa ma joc cu praful de mina ramasa de la ascutit creioanele! 🙂
    Foarte faine fotografiile! idee geniala!

  10. Theodor says:

    Frumoasa tema ai ales!
    Bafta in continuare!

Leave a Reply

