love today

Stii cum e rutina: cu mana ramasa intacta iei matura si incerci sa strangi cenusa, deschizi fiola cu lacrimi de pasare phoenix si incerci sa te aduni si sa te ridici, ca doar e o noua zi si trebuie sa mergi mai departe. Ce sa faci pe jos? Daca stai prea mult, faci mucegai…si, nu stiu despre voi, dar eu una sunt alergica la mucegai. Agata-te de lucruri marunte: te-a mangaiat o raza de soare, ti-a trimis cineva un mesaj dragut, ai visat frumos …. Invata sa te bucuri de orice iti trimite viata – de exemplu, ieri, am facut o incursiune in trecut, vorbind cu rude pe care nu le-am mai vazut de ani de zile. Noroc de tehnologia asta, palaria jos pentru cine-a inventat internetul…Mi-am amintit ca sangele apa nu se face, de copilaria mea, de oamenii dragi din ea, de puterea de a invinge timpul si distanta…si am realizat cat de important e sa continui sa mergi, doar pentru a nu pierde din frumusetile vietii…

Foto

Leave a Reply

