cherish

Desi si astazi continui in aceeasi maniera, oarecum imbunatatita fata de ieri, sunt un pic mai optimista. Asta pentru ca de dimineata, privind cum poate fi mai rau de atat, mi-am dat seama cat de norocoasa sunt. In viata suntem obisnuiti sa facem mereu comparatie cu cei aflati mai sus decat noi: ala are salariu de nu stiu cat, eu de ce nu am, ala are vila, vreau si eu sa am vila…si tragem, tragem sa avem cat mai mult, intr-un timp cat mai scurt, uitam de omenie, de noi insine, de tot…doar pentru ca ne alegem niste standarde stupide, avand ca unitate de masura lacomia. Niciodata nu judecam ceea ce avem in comparatie cu cei care au mai putin decat noi – cu cei care se uita cu jind in magazin la o cutie de bomboane raffaello, dar trec mai departe stiind ca din banii aia trebuie sa cumpere mancare pentru trei zile, cu cei care au acoperis deasupra capului cerul instelat, cu cei care stau pe un pat de spital si asteapta ziua in care vor putea zambi din nou. Poate ca e greu sa privim in spate, dar trebuie sa ne dam seama cat de important este sa pretuim ce avem, chiar daca noua ni se pare prea putin. Asa nu vom fi niciodata multumiti cu ce avem…si ciudat este ca moartea, venind cateodata pe neasteptate, nu ne va lasa niciodata sa luam cu noi nici macar un ac din tot ce am strans…

Foto

Leave a Reply

