pe tocuri

Pentru ca astazi am o zi oribila din punct de vedere al sanatatii, am preferat sa-mi tin capul proptit in pumn si cu o mutra posomorata sa navighez prin meandrele internetului, doar-doar o trece ziua mai repede si m-oi intoarce in viziunea mea, sa ma afund ca o cartita in cearseafuri si sa visez la o zi de maine mai frumoasa. Printre articole citite, am gasit unul foarte interesant, din care o sa dau numai cateva fragmente, iar restul il gasiti aici:
“Tocurile inalte sint sexi, sint afurisit de sexi. Daca stai sa te gindesti, ai vazut tu vreodata o vedeta Playboy in tenisi?! Sau, spune drept, cit de mare succes crezi ca ar fi avut sexoasa Marylin Monroe daca s-ar fi afisat peste tot cu niste incaltari cu talpa plata?! Sa fim seriosi! Adevarul e ca este cam greu sa nu fii sexi pe tocuri inalte. Ele dau iluzia unor picioare mai lungi si mai bine definite, a unor sini mai pronuntati si a unui fund mai rotunjor. Cica tocurile mari ridica fesele cu 25%.  Si dansatorii profesionisti – de tango si de disco – poarta pantofi cu toc inaltut. Asta-i da dansatoarei posibilitatea de a adauga niste dificultati tehnice miscarilor pe care le face. Si cistiga puncte si la impresia artistica, pentru ca o fac sa arate mai slaba, mai fisneata…Patricia Field, stilista serialului „Totul despre sex“ a folosit pantofi cu toc cui intr-o groaza de episoade pentru a „simboliza puterea sexuala a personajelor, dar si independenta lor”. Ei da, femeile cocotate pe tocuri, devenind brusc mai inalte, sint vazute mai puternice. Dar, in acelasi timp, pot fi percepute de barbati ca o prada mai usoara, sint vulnerabile in ochii lor din cauza imposibilitatii de a fugi, de a-si pastra cu usurinta echilibrul. Cu cit mai mari tocurile, cu atit mai greu iti e sa te misti rapid, sa alergi, sa te opui, sa scapi. Erotismul femeilor cu tocuri inalte este lucru cunoscut peste tot si, mai demult, chiar temut.”
Da, am zambit eu, asa e, intr-adevar o femeie pe tocuri inspira din prima mai multa incredere in sine, mai multa eleganta si putere (aici exclud za pitzi). Nu sunt eu omul care sa poarte tocuri zilnic, prefer sa am grija de piciorusele mele si sa mai am si viteza la deplasare, insa atunci cand incalt un pantof cu toc, parca ma transform. Petrec mai mult timp in oglinda, imi aleg mai cu grija hainele, de parca lungimea tocului trebuie sa fie si mai mult pusa in valoare. Asa si cum barbatii se simt mai puternici cand poarta o arma, asa ne simtim si noi (la urma urmei, un toc cui poate fi chiar mortal). Mai mai ca imi vine sa ma duc acasa si sa imi pun niste pantofi cu toc, poate cand ma ridic de pe scaun, dupa ce ma incalt, realizez ca mi-a disparut si boala. Ar fi un experiment demn de facut…daca as putea sa ma ridic macar de pe scaunul asta…

Foto

Tagged , , ,

6 thoughts on “pe tocuri

  1. ahyleCristi says:

    Si eu sunt tintuit de scaunt….racit praf:(
    As prefera sa ma joc un Counter Strike :))

  2. rokssana says:

    a fi pe tocuri e o atitudine 🙂

  3. anonim her says:

    esti talentata si pari o femeie puernica ai atitudine Imi place foarte mult ce ai scris 😉 eu chiar ma simt exact asa cum ai scris u ” ma transform ” devin mai stapana pe sine atunci knd port tocuri . de aceea scriu un proiect la facultate despre high heels 🙂 take care

Leave a Reply

