Day 4

Cu toate eforturile mele de a ma trezi de dimineata, oboseala din ultimele zile si-a spus cuvantul (sau poate in capul meu se facusera conexiunile si in sfarsit concediul isi gasea echivalentul in odihna). Intr-un final, dupa o anumita perioada de sprancene incruntate indreptate asupra mea, am reusit sa imi cobor picioarele, sa iau micul dejun si sa ne punem in miscare spre mormanul de fiare (atentie, romanesti!) din mijlocul Parisului. Am mers pe jos de la noi pana la emblema Frantei, drumul durand cam o ora de-a lungul Senei, iar in final ne-am asezat cuminti la imensa coada ce ducea turistii insetati de Paris cu liftul pana la etajul 2, urmand sa cumparam de acolo bilete pentru top. Nu mai tin minte cat am asteptat, probabil o ora si putin (tin sa precizez ca ziua Turnul Eiffel nu e cine stie ce, doar vederea de sus merita, insa noaptea e foarte frumos luminat si la fiecare ora fixa timp de 10 minute clipoceste de-ti ia ochii), cert e ca ne-am trezit admirand privelistea de la al doilea etaj al Eiffelului, apoi din varf, de unde practic ne lua vantul. Sau privelistea ne taia rasuflarea. Probabil amandoua, cert e ca iti ofera si o mica doza de adrenalina alaturi de o desfatare a ochiului. Ne simteam printre nori, ca si zeii de pe Olimp…iar coborarea inapoi cu picioarele pe pamant a fost doar constientizarea conditiei noastre de simpli muritori. Cred ca cea mai pregananta demonstratie a conditiei a fost faptul ca incepusem sa schiopatez, atat de tare ma durea piciorul drept de la zecile de km facute doar in cateva zile. Totusi, am suportat pana la Arcul de Triumf, unde a trebuit sa urc 50m pe o scara in spirala. Cand am ajuns sus ma invarteam ca un titirez, asa ca m-am asezat linistita si am admirat o noua priveliste a bulevardelor pariziene principale. Drumul pana acasa a fost facut de data asta cu metroul, pentru ca nu aveam cum sa sar intr-un picior inca vreo 2km. Gata, se cerea cu ardoare somn, se striga in toata fiinta mea…CONCEDIU!

Foto

Tagged , , , ,

Leave a Reply

