de ce?

Ori imbatranesc eu, ori am pretentiile prea mari, dar cert e ca daca zic un lucru, asa il vreau sa fie facut. In ultima vreme am avut de asteptat, de asteptat si inca pe atat de asteptat cu lucruri programate din timp. Atunci cand stai o ora sa astepti – nu sa-ti vina randul, ca nu mai stai la rand, din moment ce ti-ai facut o programare, din moment ce nu statul plateste un serviciu, ci tu din buzunarul tau, sau cand trebuie sa ajungi urgent undeva si secretarele stau si barfesc in colt sa se ocupe de cine trebuie, pai iti vine sa le iei pe fiecare in parte, sa le tragi un sut in fund, sa le aranjezi frumos ecusonul si sa zambesti larg, suierand si o injuratura printre dinti. Mi se pare o lipsa de bun simt ca intr-o era tehnologizata, cu programari prin computere, prin telefoane, prin ce mai vreti voi, sa nu se poata respecta o amarata de programare. Nici cel mai mic respect pentru clienti, zero barat, de parca ne-ar face noua un favor. Nu, domle, va facem noi voua un favor, ca va alegem, ca venim la dumneavoastra si nu ne ducem la altii, ca va bagam banii in casa de marcat si nu concurentului, pentru ca aveti un salariu doar pentru ca ne gandim sa ne programam noi la dumneavoastra, iar tratamentul pe care il primim este egal cu unul facut din mila, nu din multumire. Asta e, serviciile sunt la pamant in spatiul carpato-ponto-danubian. Nu-i de mirare ca azi dimineata am zarit doi muncitori ce se pregateau sa urce la inaltime pe o schela pentru a reabilita un bloc…impartind frateste o sticla de bere la 2l. De ce ma mai mira? De ce?

Foto

2 thoughts on “de ce?

  1. mariaL says:

    Cu tot feminismul din lume, dar eu am vazut doua FEMEI care imparteau o sticla de bere (de 1 L ce-i drept :))) in autobuz ….de asta ce mai zici?

Leave a Reply

