curatenie generala

Azi e una din zilele acelea de reflectie, cu ochii aruncati pe fereastra in urmarirea orizontului albastrui. Sunt lucruri care ma apasa, lucruri care ma enerveaza…lucruri de om mare. Strang tare din ochi si ii deschid atintiti asupra biroului…undeva in stanga sunt doua agende si un dosar albastru, boxele din care se aude muzica de la Magic fm, setul de birou cu cele trebuincioase, doua dictionare mari, o opera de arta proprie, sub ea un stick note pe care scrie “nebunia mi se pare singurul mod adevarat de a iubi” (citat pe care il vazusem mai demult la statusul cuiva), mai in dreapta multe alte stick notes cu alte prostii, amintirea de la V., o eugenie, pachetul de petit beurre (abia astept sa mananc din aia originali din Franta), un cremosso cu stracciatella care imi face cu ochiul, iar prin mijloc telefoanele, cartela, un stick note curat, pregatit pentru a fi mazgalit, paharul cu apa si o lingurita – si ea facandu-i la randul ei cu  ochiul cremosso-ului, de parca i-ar zice…i’m gonna get you. Uitandu-ma atat de mult la birou, mi-am dat seama cat de dezordonat e si ca ar trebui sa mai aranjez si eu pe aici…

Cam asa e si in viata, sunt momentele acelea cand ne oprim deodata si privim cu adevarat in jurul nostru, privim apoi inauntrul nostru si vedem cat de nelalocul lor sunt lucrurile. Ne intrebam cum de am ajuns in punctul acela unde ne cautam sentimentul preferat si el e pierdut in maldarul de rufe murdare pe care ziceam sa le bagam la spalat, dar nu ne facem timp. Ne intrebam cum de unii oameni sunt plasati in anumite locuri unde nu ar trebui sa fie, cum de au ajuns acolo si ce harababura s-a produs in viata noastra din cauza neatentiei si proverbialului “laissez faire, laissez passer”. Poate ca oamenii se misca singuri, dar cu siguranta putem fi destul de atenti incat sa ii oprim, sa ii luam de mana si sa ii punem inapoi. Sau nu. Dar sa nu ne trezim in mijlocul desertului si sa ne intrebam cum am ajuns acolo. Simt nevoia sa ma apuc de curatenie generala (da, stiu ca in momentul in care ai citit asta vroiai sa deschizi fereastra de mess sa imi spui cu ce sa ma apuc, dar te anunt ca vorbesc metaforic : P). O sa dureze mai mult decat aranjatul biroului, dar prefer sa nu mai aman, caci pe urma va fi prea tarziu…

Foto

4 thoughts on “curatenie generala

  1. Parmalat says:

    Maine ar trebui sa primesti ondulatorul ;;)

    Dar daca totusi nu-l primesti sa-mi spui te rog 😀 Nu de alta, dar acum STIU unde sa-l gasesc :))

    • lunabeteluna says:

      uoff..nu l-am primit :)) daduse instructiuni sa mi-l ia altcineva, dar s-au razgandit si mi-au luat o rochita de la zara, asa ca el a luat un uscator de par tot de la remington…de care aveam mare nevoie totusi pentru ca cel vechi se stricase….asa ca ondulatorul va trebui sa mai astepte ;))

  2. Parmalat says:

    La multsi ani copilutsa >:D< :*

Leave a Reply

