just work it

La FitCurves am ajuns la sugestia lui Mtz, mai ales simtind o lipsa acuta de miscare, combinata cu mult stat pe scaun si tot felul de mancari nesanatoase. Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns la sala a fost sa ma duc sa ma schimb, apoi planuiam sa dau repede banii pentru abonament si sa ma apuc de treaba, asa cum eram obisnuita de la alte sali pe unde am mai fost. Insa una dintre antrenoare m-a luat deoparte si m-a supus unui interogatoriu complet, de la istoricul meu medical pana la motivele venirii mele la FitCurves, apoi m-a masurat din cap pana in picioare, a notat tot si a propus si niste obiective in functie de dorintele mele. Dupa aceea am mers impreuna la fiecare aparat in parte sa imi arate cum functioneaza. Faptul ca se acorda atentie fiecarei persoane care vine la FitCurves mi se pare un lucru extraordinar, chiar te simti rasfatata, simti ca are cineva grija de tine si ca nu faci exercitiile aiurea, asa cum se intampla la majoritatea salilor de fitness. Iar lucrul acesta nu e numai la inceput, ci pe perioada fiecarui antrenament.

De fapt, cum functioneaza FitCurves? Primul lucru pe care il observi cand intri in sala sunt aparatele hidraulice dispuse in cerc, iar intre ele sunt puncte de aerobic unde antrenoarea, aflata in centru, iti arata ce exercitii trebuie sa faci si are grija sa fie facute corect pentru a fi cat mai eficiente. Ce mi se pare foarte tare: combini antrenamentul cardio cu cel de forta si totul numai in 30 de minute, pentru ca la fiecare pozitie stai doar 30 de secunde, la sfarsit urmand o sesiune de stretching. Poti sa vii in fiecare zi, de dimineata pana seara, fara o ora fixa, iar miercuri poti sa te zbantui la o sedinta de zumba. Orarul mi se pare super pentru o femeie ocupata, care se imparte intre viata profesionala si cea personala, dar care isi doreste sa aiba grija si de ea. Pentru ca, da, e o sala destinata exclusiv femeilor, unde antrenoarele sunt extrem de prietenoase, iar atmosfera una de distractie.

Stand prost la capitolul timp, cu nevoia de a avea cineva grija de mine, cu dorinta de a dezvolta un stil de viata sanatos din care miscarea sa nu lipseasca, FitCurves s-a pliat pe toate necesitatile mele, ba chiar mai mult.

Tagged , , , , ,

2 thoughts on “just work it

  1. cristian says:

    :)) cu cat te platesc astia sa le faci reclama?

Leave a Reply

