amintire

Imi place sa am un miros anume care sa-mi aminteasca de fiecare om in parte, un parfum incolacit pe pielea cuiva si care da nastere esentei lui. Ma innebuneste de dor parfumul acela. Sa stiu ca “miroase a el”. Cand eram mica, imi placea mirosul bunicului meu, cand ma tinea brate eram atat de cuminte…in rest eram o zgatie de copil. Apoi…mirosul lui il mai regaseam doar in haine, in halatul ala verde pe care il purta mereu prin casa. E atat de usor sa inchizi ochii si sa simti ca cineva e langa tine doar simtindu-i parfumul. E bine cateodata sa-ti amintesti de cei dragi din viata ta, atat timp cat nu lasi sa te sugrume trecutul. Am putine lucruri care imi amintesc de unii oameni (pe langa poze), fie pe care stiu ca n-o sa-i mai revad, fie pe care stiu ca o sa-i revad mai rar. Cel mai drag o sa-mi ramane medalionul acela colorat, facut dintr-o plastilina speciala care se intareste repede…Ultima amintire primita o pastrez pe birou si o mai cert din cand in cand pentru ca si-a lasat posesorul de drept sa plece…

Ieseam o data de la BCU si m-a oprit un grup de francezi care, cu dictionarul in romana, un sfert in engleza, unul in franceza, cateva cuvinte in romana incercau sa imi explice jocul lor. Au inceput sa rada usurati cand le-am zis ca vorbesc franceza. Imi cereau orice lucru am la mine, nu conteaza ce, in schimbul unui mar, probabil luat de la altcineva. Nu gaseam nimic in geanta ce le-as fi putut da…unul dintre francezi m-a intrebat daca nu le pot da zambetul 😀 le-am mai oferit doar o mostra, cautand in continuare pana am dat peste un snur rosu cu alb de martisor. Le-am explicat traditia si mi-am primit marul, iar ei si-au continuat drumul, probabil in cautarea altui schimb.
Asa e si in viata, intalnim foarte multi oameni in drumul nostru. Unii raman alaturi de noi, iar cei dragi care pleaca spre alte zari ne lasa o mica amintire…sa fie siguri ca nu ii uitam.

Prima data cand V. a pus melodia l-am rugat sa o lase pe repeat…atat de mult mi-a placut.

Foto

Leave a Reply

