you have the right to remain silent

Mi-a dat baby A. un articol ieri din revista Tango pe care l-am savurat din plin…va fac un preview:

“De fiecare data cand am mintit, mi-am mangaiat tandru constiinta cu scuza ca o fac pentru binele relatiei. Indiferent de genul relatiei. Ca nu putem fi sinceri tot timpul, sinceritatea deplina e o tampenie. Daca am plesni de sinceritate, n-am mai fi politicosi-ipocriti in fiecare zi, ci ne-am saluta onest: “Saru’mana, vaco!”, “Buna dimineata, cretinule!”. Sotului nu i-am mai spune “In seara asta dorm la Cornelia”, ci “In seara asta dorm la Marius”. “

Asa-i, mergand pe principiul “ce nu stii nu te doare”. Asta nu inseamna ca sustin infidelitatea, ci doar white lies atunci cand fac bine propriei sanatati. Constiinta se educa, nu se lasa libera sa spuna orice prostie, ca pe urma doar ea va dormi linistita si noi mai putin…privind cu tristete spre locul gol din pat. Cu cat stii mai multe, cu atat poti sa reprosezi mai multe, sa strangi mai multa frustrare si orice detaliu nesemnificativ va deveni un motiv de cearta apriga. Lisa Meitner, din prea multa cunoastere, a facut bomba atomica, a vorbit lumii despre ea si ce rau i-a mai parut pe urma…

Va las aici si linkul daca vreti sa va faceti deliciul in continuare …

Foto

Leave a Reply

