oaza de liniste

Desi sunt intr-o lupta crancena cu timpul, eu David si el Goliat, insa fara rasturnari spectaculoase de situatie, imi fac timp, spre miez de seara, sa fac o escapada din treburile cotidiene si sa imi linistesc sufletul pe unde ma poarta vantul. Saptamana trecuta am revizitat unul dintre locurile care imi plac foarte mult, pe care l-am etichetat drept ceainarie, dar care e mai mult decat atat – Casa Satya. Trebuie sa recunosc, spre rusinea mea, ca nu eu l-am descoperit, ci mademoiselle Mt. Prima data cand am fost era o toamna ploioasa, asa ca am stat inauntru. Muzica linistitoare, lumina placuta (asemanatoare celei solare din cate am citit pe meniu), iar mancarea delicioasa. Recomand desertul divin, care isi poarta pe drept numele. Insa o sa aveti ocazia sa popositi indoor atunci cand e frig, acum cand e vremea de stat la povesti la terasa, undeva in spatele portii verzi inalte se ascunde o lume cu totul ascunsa de zgomotul orasului. Flancata de doua ziduri inalte de piatra, unul fiind acoperit in intregime de o planta cataratoare, dandu-ti acel aspect de poiana din mijlocul padurii salbatice si presarata cu mese, umbrele inalte, voaluri joase si fantani in miniatura, Casa Satya e locul potrivit pentru o relaxare totala.  – desi nu ar trebui sa vii atunci cand esti foarte obosit, pentru ca muzica linistita si tonul calm al oamenilor din jurul tau te pot face sa adormi. Asta pe langa asteptarea chelnerilor – lucru foarte ciudat, pentru ca ultima data cand venisem, chelnerul chiar devenise stresant in incercarea de a raspunde tuturor cerintelor noastre negraite si negandite. Acum am asteptat multa vreme sa ne ia comanda si sa ne-o si aduca – iar in momentul in care nu mai poti de foame si de sete nici rabdarea nu mai rabda. Intr-un final au venit si bauturile – recomand limonada cu menta, dar nu pe stomacul gol pentru ca e foarte puternica, pare ca e facuta numai din lamai fara vreun strop de apa. Iar salata – extraordinara, o recomand cu caldura amatorilor de produse bio. All in all, Casa Satya is definitely a must see.

Foto

Tagged , , ,

Leave a Reply

