D.O.R.

“Dorul de cineva care abia l-ai cunoscut si despre care nu stii mai nimic – de cele mai multe ori se cheama indragostire.

Asta citisem intr-un fragment luat din cartea Mihaelei Radulescu si asternut pe unul dintre blogurile pe care imi mai arunc un ochi in putinele momente de pauza. Ma gandesc cat de repede te poti indragosti de cineva – cat dureaza? o ora de stat impreuna la povesti? cateva zile undeva departe? doua secunde in care privirile se intalnesc inainte de a fugi rusinate? Poate faptul ca nu stim nimic de omul respectiv, de tabieturile lui, de modul cum gandeste anumite lucruri importante pentru noi, de ceea ce poate sa faca, de ambitiile personale, de vise si dorinte. lucruri care se afla petrecand timp destul de mult cu cineva (si nicioada indeajuns). Poate ca ne atrage necunoscutul, noul, schimbarea, descoperirea and the lion’s favourite…the hunt. Sau poate ca intr-o zi s-au aliniat stelele, iar fortele divine au hotarat ca azi e momentul in care doi oameni, carora le-a fost harazita o poveste de dragoste, sa se intalneasca. Orice ar fi, ne trezim intr-o zi de vara (ca in Epilog “Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea/Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla”) ca ne este dor de strainul pe care tocmai l-am intalnit, pe care ni se pare ca il cunoastem de o viata, desi nu-i stim probabil decat  cateva date din CV, cateva replici si, cu mult mai mult, privirea. Iar dorul e si calau si inger…un singur lucru ramane sigur:

“De dor, faci o multime de lucruri nefiresti. Printre ele se numara si cele mai frumoase amintiri ale omului de care ti-e dor. ” (Mihaela Radulescu)

Foto

Tagged , , , ,

2 thoughts on “D.O.R.

  1. Cindy says:

    Nu-mi vorbi de dor…am făcut un pact cu el: îl las să-mi stea în suflet până se plictiseşte (sau până ăsta mic al meu devine scrum), în schimb, el să nu mai fie prima mea emoţie de dimineaţă. Măcar să deschid ochii şi să apuc să sper că azi nu o să-mi mai fie dor 🙂
    Te pup si…mi-e dor de tine! 🙂

    • lunabeteluna says:

      Cred si eu ca la tine e complicat cu dorul asta, dar sunt sigura ca leoaica mea consoarta si luptatoare innascuta poate sa ii mai dea cateodata cate un sut in fund.
      In alta ordine de cuvinte, si mie mi-e dor de tine, dar dor din ala frumos, nu care macina :*

Leave a Reply

