albastru

Cred ca am ramas prinsa undeva intre butonul de refresh si cel de shut down. Cu ochii atintiti asupra florilor albastre din paharul albastru pe care mi le-ai luat ieri. Paharul ai carui alti trei frati au murit sparti de tine in chiuveta. Chiuveta in care sade asteptand sa fie spalata tava in care ti-am facut friptura. Friptura pe care n-ai mancat-o si a trebuit sa o arunc. Motiv pentru care am zis ca n-o sa mai gatesc nimic. Noroc de frigiderul plin cu mancare. Frigider alaturi de care sta masa de bucatarie la care lucrez acum. Undeva langa butonul de refresh si shut down. Undeva langa buchetul de flori si cheful meu nebun de a lucra intr-o duminica frumoasa. Undeva in Bucurestiul asta obosit, prafuit si iritat de zgomotul ambulantei. Mana stanga pe paharul albastru cu Cola, mana dreapta pe tastatura, scrijelind intr-un notepad cu chenar albastru si cu gandul zburdand liber pe cerul alb…

Tagged ,

Leave a Reply

