lookin’ out the window…

Din categoria rau cu rau, dar mai rau fara rau.

Imi place la noul birou ca pot sa privesc pe geam. Am o vedere frumoasa, comparativ cu blocul pe care il zaream in fiecare zi in partea cealalta, cu steagul Romaniei fluturand neobosit la etajul trei. Aici vad o colectie cocheta de vile cu acoperisul rosu, cateva blocuri in departare si cerul imens si albastru. Daca ma ridic si ma duc langa geam pot vedea chiar si cum merg constructiile la fostul Lia Manoliu. Sunt curioasa daca il termina la termen. Ma indoiesc. Macar aici e frumos si cand ploua, as vrea sa vad si tunete si fulgere si un curcubeu…s-ar vedea superb de aici de sus. N-as vrea sa vad insa cat de tare o sa arda soarele vara…de pe la 11 pana la 5 o sa fie criminal.

Imi place sa scriu si sa ma uit pe geam. Ma inspira. Acum inteleg toti artistii care isi iau studiori ascunse la ultimul etaj prin diferite colturi ale Parisului, cu vedere in departare sau la opere de arta, care isi aduna acolo toate gandurile si dorintele si trag visatori cu pensula pe un sevalet. La vara mi-am luat si eu studio cochet, la cinci minute de Louvre, poate cine stie, am noroc si o sa scriu un roman intreg. Sau poate o sa-l traiesc. Si pe urma o sa-l scriu. Inca nu m-am decis. Pana acum ma multumesc cu un birou ascuns – pana acum era usa deschisa si mai zaream tipenie de om, dar a venit o doamna sa mai inchida putin usa ca ii batea lumina in monitor. Cum, nu inteleg, incerc sa studiez acum legile fizicii, capitolul optica si imbinata cu putina geometrie…deci din geamul meu se reflecta in usa de termopan care la randul ei se lovea de ochelarii celui din dreapta ei si ajungea la ea. Nu, lasa, mai bine ca a inchis usa, acum pot sa visez in continuare cu ochii hoinarind de pe acoperis pe acoperis.

One thought on “lookin’ out the window…

  1. […] cuvine să iertăm nu numai în gând ci şi cu sufletul. Cel mai mult ne leagă de trecut supărările […]

Leave a Reply

