a plecat un tren din gara

Iti mai amintesti peroanele si garile? Iti mai amintesti plecarile si despartirile? Trenurile si saruturile? Adiourile si soaptele? Asteptarile si revederile? Parca a trecut o vesnicie de atunci…

De abia plecaseşi

De-abia plecaseşi. Te-am rugat să pleci.
Te urmăream de-a lungul molatecii poteci,
Pân-ai pierit, la capăt, prin trifoi.
Nu te-ai uitat o dată înapoi!

Ţi-as fi făcut un semn, după plecare,
Dar ce-i un semn din umbră-n depărtare?

Voiam să pleci, voiam şi să rămâi.
Ai ascultat de gândul ce-l dintâi.
Nu te oprise gândul fără glas.
De ce-ai plecat? De ce-ai mai fi rămas?

Tudor Arghezi

Imi amintesc de noptile in care bunicul meu imi canta romante ca sa adorm…inca mai stiu raftul din biblioteca unde pot gasi carticica verde cu romante, inca mai stiu versuri la cateva…inca mai arde amintirea in pieptul meu…parca a fost ieri…Superb construita mintea umana – lucrurile mai de pret le tine in sertarele cele mai apropiate, pe cand amintirile mai triste le arunca in cele mai intunecate colturi.  Altfel nu am face altceva decat sa ne autodistrugem…

Tagged , , ,

Leave a Reply

