eu

Am citit de curand un interviu cu Oana Pellea in tabu.ro. M-a surprins sa-i citesc gandurile, mai ales ca in presa rar o vezi aparand. Parea o persoana greu de ghicit, mai ales ca fiecare personaj interpretat de ea il vedeam atat de real incat fiinta ei se confunda cu cea pe care o juca, iar conturul dintre realitate noastra si realitatea ce ne-o transpunea piesa disparea. Cel putin asa am simtit aceasta transformare: din teatru in biserica, din spectator in  enorias curios. Mi-e dor sa vad o piesa buna de teatru.

Ce m-a impresionat cel mai mult din interviul dat este urmatorul citat pe care vreau sa-l impartasesc cu voi, cu titlul de sfat…pentru cei care nu se mai regasesc (in special pentru M – astept sa fii iarasi tu, omul independent si puternic pe care il indrageam) :

“Am realizat acum câteva zile ca unicul martor real interesat de mine sunt exclusiv EU. În rest ma intersectez cu oamenii în viata asta a mea, avem momente de prietenie împreuna, ne iubim, ne despartim, ne comentam, etc. Dar pâna la capatul capatului drumului singura persoana real interesata de mine sunt eu.”


Tagged , , , , , ,

2 thoughts on “eu

  1. rokssana says:

    are dreptate…am citit interviul…

Leave a Reply

