tinerete fara batranete

Ma gandeam de ce anume mi-e cel mai tare frica. De intuneric nu imi mai e (asa tare), am mai crescut. De moarte nici atat, ma consoleaza gandul ca ii voi vedea pe cei dragi (chiar daca nu e decat un gand). De singuratate poate, dar pana si asta poate avea cateodata parti bune. De durere cu siguranta mi-e frica, dar pentru asta exista pastile. Si durerea e trecatoare. Cea fizica, caci cea psihica te macina. Dar pentru asta exista Timpul, care aduce praful pe amintiri, exista Oamenii, care, desi sunt inarmati cu cutite pentru a sfasia panza inimii, folosesc mainile si pentru a strange in brate. De necunoscut nu imi mai e, am invatat sa lupt. Exista totusi un lucru de care incep sa devin constienta si de care imi e frica, o data cu trecerea timpului. Mi-e frica sa imbatranesc. Stiu, stiu, e un proces natural, face parte din ciclul vietii. Totusi… Ma uit la bunica mea, apoi ma uit la poza ei de cand era de varsta mea si nu mai recunosc nimic. Parul cret si des, buzele puternic conturate, fata perfecta, ochii impunatori…era atat de frumoasa. Nu, inca nu am riduri, dar mi-au aparut vreo doua fire razlete de par alb. Nici nu petrec prea mult timp in fata oglinzii sa ma analizez. Dar, cu cat cresc, cu cat ma uit mai mult in jur, cu atat ma panichez. Ma intreb la 30 de ani ce-o sa fac. O sa ma uit in oglinda si o sa ma caut cu privirea. Aici imi aduc aminte episodul din Friends, cand era ziua lui Rachel, iar Joey a inceput sa planga…Probabil o sa ma inchid si eu cateva zile in casa. La bisturiu si alte substante n-o sa apelez niciodata, asa ca lupta dreapta cu soarta nu prea e. Iar timpul n-o sa stea in loc pentru mine, pentru noi…forever young is just a dream.

Singurul lucru pe care il stiu insa e ca bunica mea, pentru mine, e enorm de frumoasa. Pentru ca o iubesc. Probabil asta e consolarea. Oamenii care te iubesc te vad pe tine, asa cum esti cu adevarat. Pentru ca timpul si greutatile vietii nu rideaza si sufletul unui om.

Da, am riduri de expresie pentru ca zambesc si rad mereu (lucru atestat si de diploma mea pentru cel mai frumos zambet :D), dar asta e singurul lucru pe care il permit…iar Friends face parte din aceste mici placeri nocive. In orice lucru trist trebuie sa gasim firmiturile lasate de Hansel si Gretel pentru a stii sa ne intoarcem inapoi la voie buna. Altfel, nu suntem decat…dust in the wind.

 

Tagged , ,

One thought on “tinerete fara batranete

  1. roxana says:

    f frumos

Leave a Reply

