micile placeri…

Anul asta mi-am propus sa imi implinesc micile placeri. Sa imi vad prietenii (tz, nu uita ca sambata viitoare we have a date, dress pretty 4 me), sa ies la ceai cat mai e vremea friguroasa (inca mai am o ceainarie ascunsa la care n-am reusit sa ajung), sa citesc (azi imi propun sa termin rosu&negru), sa dansez mai mult (m&m, samb viitoare expirat?), sa fac sport (luni ne inscriem la sala), sa ma joc mai mult (a, mai bagam un wii weekendul asta?) si sa ajung la concertele pe care le-am ratat anul trecut. Si, incet, incet, toate prind contur…

Primul concert a fost in ianuarie, cel al Alinei Manole, la Clubul Taranului – una dintre locatiile mele preferate (cu cel mai bun vin fiert). Intr-un sfarsit, dupa atatea ratari, pentru ca in fiecare weekend cand avea concert trebuia sa plec cu proiectul din Bucuresti, am reusit sa ii ascult cantecele live. Alina Manole e asa cum mi-am inchipuit eu: calda, amuzanta si cu sufletul pus in melodiile sale si inmanat, bucatica cu bucatica, fiecarui spectator. Am plecat cantand…am un pitic…si cand am intrat in casa inca mai fredonam.

Pentru ca melodia mea preferata apare deja intr-un post anterior, iata aici doua care imi plac foarte mult:

Urmatorul concert a fost un cadou de martisor: Emeric Imre. Am strans gasca si ne-am indreptat spre Mojo, cu inima putin in gat, trebuie sa recunosc. Bineinteles, asteptarile mi-au fost rasplatite si de data aceasta, ca sa nu mai spun ca si prietenii care l-au auzit pentru prima data au ramas impresionati. Am simtit un fior pe sirea spinarii cand a inceput sa cante “nebun de alb”  si am zambit la “buna varianta rea”.  Aceeasi placere de a canta am regasit-o si la micul ardelean, care m-a facut sa-mi fie atat de dor de Cluj. M-au durut palmele aplaudand pentru un bis si rasplata a fost pe masura:

cu dedicatie…

Tagged , , , , , , , , ,

5 thoughts on “micile placeri…

  1. un pitic says:

    Luni la sala
    Concerte: Shakira e pe lista deja, ce zici de Scorpions? 😀
    Club: oricand vrei:P

  2. Bogdan Ionita says:

    Voi fi barman la Scorpions, ai o bere… doua.. 3..

Leave a Reply

