punct si de la capat

Cred ca e momentul sa trag linie si sa ma pregatesc sa o iau de la capat. Si asta inainte sa plec. Un ultim post pe anul asta.

Balanta: i-as da 9. Din 2 motive. Daca ar fi sa ma iau dupa restul, ar fi mai mica. Cel mai mult din cauza ca mi-am dat seama ca oamenii, cu cat imbatranesc, cu atat devin mai egoisti si mai rai. De doua ori mi s-a intamplat sa scot banii din buzunar si cineva sa-mi spuna – stai linistita, ca drumul asta il faceam cu sau fara tine in masina. Culmea, nici macar nu erau prietenii mei. Pentru ca am o gramada de prieteni, dar stau si ma gandesc cati dintre ei tin cu adevarat la mine, cati sunt in stare sa imi zica un lucru sincer si direct, cati mi-ar intinde o mana de ajutor la greu. Si daca as face o numaratoare, cred ca a ramas unul singur care nu m-a dezamagit, ceea ce e chiar comic. Sau ironic. Sau trist. Poate ca uit pe cineva, poate ca sunt chiar doi. Sau poate nu. Si imi reprosez de fiecare data ca pun prea mult suflet la lucruri marunte, ca am prea mari asteptari…cand ar trebui sa ma trezesc si sa ii dau dreptate lui Hobbes…homo homini lupus. Cred ca daca n-ar fi existat iubirea lumea asta era distrusa de mult. Imi pare rau cateodata ca tin prea mult la oameni, ca mi-s dragi, ca atunci cand dau un telefon o fac cu drag, ca atunci cand stau si dau sute de sfaturi chiar imi rapesc din timpul meu numai sa incerc sa ajut…si stiu ca nu sunt perfecta nici eu si regret ca nimeni nu imi spune care imi sunt greselile. Si as vrea sa nu imi para rau. Asta imi doresc in noul an. Sa nu ma mai faca nimeni sa imi para rau.

Ramasesem cu doua restante si cum nu vreau sa trec in noul an datoare cuiva, incep cu un post pe care promisesem sa-l scriu:

Cred ca iubirile imposibile, pe cat de frumoase sunt, pe atat sunt de triste. Sa doresti atat de mult pe cineva si sa nu poti fi cu persoana respectiva. Sa stea intre voi timpul, distanta, lumea si chiar voi insiva. Sa iubesti cu pasiune pe cineva, dar sa stii ca la capatul plimbarii in montagne rousse, veti cobora amandoi, iar privirile voastre nu se vor intalni pentru ca fiecare vrea sa mearga intr-o directie diferita.

Cum ar fi sa te privesc in ochi si sa nu fiu in stare sa-ti spun acele doua cuvinte pe care, desi le simt, le voi tine in mine pentru ca stiu ca nu te voi mai vedea niciodata? Sa te imbratisez, sa te sarut si sa plec, coborand incet spre metrou, fara sa ma uit inapoi, pentru ca stiu ca this is it…sa iti spun doar sa nu ma uiti. Si sa sper ca nu ma vei uita…

Totusi, lectia de aici e ca unele povesti de dragoste sunt facute sa ramana la stadiul de vise. Numai asa vor ramane mereu frumoase. Nu toate visele sunt facute sa devina realitate.

Si ultima restanta..mi s-a reprosat ca de ce nu scriu un post vesel. Pentru ca aici e 3 in 1, uite si partea vesela:

VISELE SE IMPLINESC! al meu s-a implinit, desi cateodata am crezut mai putin, cateodata mai mult…si atunci cand imi pierdusem speranta, m-am trezit ca a devenit realitate. Asa ca niciodata nu inceta sa speri, sa lupti, sa crezi si sa iubesti.

4 thoughts on “punct si de la capat

  1. Delia says:

    Iti doresc sa ai parte de un an 2011 asa cum ti-l imaginezi. Si imi mai doresc un post vesel 100% pe acest blog si nu doar in compozitia de 3 in 1. Have fun:*

    • lunabeteluna says:

      multumesc, si tu la fel, sper ca in 2011 sa te lasi dusa de val, sa visezi si sa lupti sa-ti implinesti visele :* cat despre un post vesel, mai vedem :p

  2. Cindyutza says:

    Cred ca este unul dintre cele mai frumoase bloguri ale tale…ca sa nu zic ca e cel mai cel!

    Iti doresc sa reusesti sa nu iti mai para rau…suntem construite (noi, leoaicele) sa punem mult suflet in tot ceea ce facem. Cred ca exista ceva inauntrul nostru care ne zice : daca tot ai suflet, foloseste-l! Pacat ca nu rasuna vorbele astea inauntrul fiecarui om, atunci nu am mai iesi noi in pierdere. Dar stii ce…incep sa cred ca noi suntem cele care vom zice, la final: Am trait, frate!

    Te pup, sa ai un an de 10!

  3. lunabeteluna says:

    Pai stiu ca asta ti-a atins acolo o coarda sensibila, de fapt, erai si tu printre persoanele de inspiratie pentru partea a2a si careia i se si dedica (inclusiv 3). Mi-am dat seama ca niciodata, chiar daca imi va parea rau, nu ma voi putea schimba. Intotdeauna voi pune suflet in orice fac si pe oricine am alaturi…cum e vorba aia, ce nu te omoara, te intareste.

    Si tu sa ai un an demn de o leoaica :*

Leave a Reply

