rain

“Ploaia prin definitie este aghiasma cu care imi spal iadul”
Gabriel Petru Baetan

Mergeam agale prin ploaie, ca si cum ar fi fost ceva normal. Ca si cum umbrela n-ar fi fost inventata, ca si cum temperatura nu s-ar fi apropiat de punctul de inghetare, ca si cum vantul nu ar fi urlat la mine din toti rarunchii. Era ca o plimbare, luand din ea relaxarea si linistea. Ca un drum initiatic, pe care stii ca trebuie sa il duci, oricat de greu ar fi, pana la capat, dar la sfarsitul caruia ramai la fel de siderat ca nu ti s-a dezvaluit raspunsul/motivul.
M-am oprit in fata scarii, am cotrobait prin poseta dupa chei, injurand,  pentru ca, bineinteles,  ca de obicei, nu le gaseam, apoi am realizat ca usa de la intrare era deschisa, am mai bodoganit putin si am intrat in lift. Am apasat butonul “nicaieri” si am ramas inauntru, intrebandu-ma de ce ploua si in lift. De fapt, orice raspuns e acolo unde nu vrei sa il cauti, pentru ca ti-e frica de ceea ce poti gasi.

 

2 thoughts on “rain

  1. am ramas surprins sa gasesc citatul din mine in antetul postarii tale.ma simt flatat.multumesc frumos ca imi urmaresti evolutia

Leave a Reply

