illo tempore

In mine se zbat furiile vantului si a apelor, suflarea mea ingheata sentimente, lasand sa treaca ani peste ele fara a se schimba, iar lacrimele topesc lacatele universului tau fara a izvora macar, doar vorbind din negrul ochilor mei. De fapt, stii ce culoare au ochii mei? Culoarea din care se naste pacatul, culoarea din care invie sacrul, culoarea in care se pierd suflete…iti mai aduci aminte? Franturi de vise pierdute in illo tempore, cuvinte prizoniere in adancuri…pe fata mea se brazdau amintirile. Am fugit in baie sa ma privesc in oglinda si am descoperit ca nu ma privea nimeni inapoi. Am dat drumul la apa fierbinte si am urmarit cum oglinda se acoperea de aburi. Am scris apoi pe ea “Unde esti?”, fara a primi insa un raspuns. Am plecat si m-am lasat prada somnului. A doua zi am intrat iarasi in baie sa fac dus, iar cand sa plec, oglinda aburinda mi-a dezvaluit raspunsul – “Traiesc visele neimplinite”.

p.s. am inchis-o pe Luna in oglinda ca sa pot trai visele pamantesti…raiul e aici.

Leave a Reply

