Petrecerea burlacelor

Trece timpul peste noi in mod inevitabil. Imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri cand a sunat clopotelul de…facultate…si noi ne-am inceput prima zi la cafenea, iar tu ai venit cu inelul pe deget. Astazi mai e putin si schimbi inelul cu o verigheta…Pe mine numai gandul ma sperie, iar tu ai curajul sa-ti legi drumul tau in viata de omul pe care il iubesti. Si probabil voi mai scrie cu ocazia nuntii tale…dar acum trebuie sa povestesc petrecerea ta de burlacie…

O blonda, o satena, o roscata si o bruneta (nu, nu e un banc :P), o sticla de vodka si doua de suc. O masa. Doua rochii, o pereche de pantaloni scurti, o pereche de pantaloni lungi si patru perechi de tocuri.

Povestea incepe de mai dvreme, cand am sunat eu sa fac comanda de pizza si a venit mai dvreme decat ma asteptam, iar blonda n-a avut bani sa plateasca…si eu a trebuit sa alerg de la metrou ca sa nu astepte saracul om cu pizza pe afara…

Revenim. Muzica, rasete, distractie, voie buna. Gheata. Eu am spart-o – la mine a venit primul (mic&gras): dansezi ca o printesa, parca plutesti in aer cand dansezi. Au venit multi, insa blonda m-a luat de data asta la numar. Din cele interesante a mai fost un strain care imi tot punea intrebari, in romana, dar eu nu intelegeam si la fiecare raspunsul era Nu. Nu. Pana mi-a zis la un moment dat: tu esti moldoveanca. Pe asta am inteles-o. (da, stiu, am lipici la straini ;)) Dar cum calitatea conteaza, nu cantitatea, am luat-o pe blonda: mi-a adus chelnerul din partea unui tip mai slab ca mine un pahar de vodka cu mere. Iei. L-am lasat frumos pe masa, nu beau niciodata din “cadouri” din astea de agatat.

All in all, am ajuns acasa o data cu zorile…

Sper ca ti-a placut si cadoul si petrecerea…si speram ca, desi nu o sa mai fi o burlaca, vei petrece in continuare alaturi de noi…razand mereu de specimenele care isi incearca norocul 😛

One thought on “Petrecerea burlacelor

  1. […] mi-au placut niciodata fazele/frazele de agatat, atunci cand eram in club ma amuzam ingrozitor de fiecare tehnica. Singura care mi-a atras atentia a fost un biletel primit […]

Leave a Reply

