dulce-amarui

“A iubi, toamna, e-un biet pleonasm,
O poarta in cer se-nvirteste, neunsa,
Cad, iata, imperii de tulbure frunza
Si totusi se aude si ultimul basm.

Adrian Paunescu – A iubi toamna

A venit toamna. Stiu asta pentru ca ieri mergeam prin ploaie si ma luptam cu vantul sa nu-mi smulga umbrela. Umbrela, visele, sperantele, ce mai conteaza? Aveam castile in urechi si ma pierdeam in lumea mea, fara sa aud masinile care claxonau, picaturile sacadate ale ploii si suieratul vantului. Ca sa nu mai zic ca nu mi-am dat seama ca imi scartaie umbrela pana nu am ajuns la destinatie. Stiu ca a venit toamna pentru ca vad peste tot reclame la rechizite si imi amintesc cat de greu imi era ghiozdanul cand eram mica, si mergeam atat de aplecata de parca as fi carat lumea pe umeri. Atunci erau doar carti si caiete, acum pe umerii mei stau cunostintele lor, apasand cand pe umarul drept, cand pe cel stang. Acum sunt eu Atlas si tin cerul pe umerii mei, visand la odihna si rasplata ambroziei si nectarului. Stiu ca a venit toamna pentru ca simt agitatia din aer, mirosul de struguri si noptile friguroase. In principiu, stiu ca a venit toamna pentru ca perdeaua de la dormitorul meu e in culorile toamnei. Si azi am zambit cand am privit-o pentru prima data. M-a facut sa inchid ochii si sa simt fosnetul frunzelor cazute sub pasii mei, peisajul aramiu al muntilor si gustul dulce-amarui al gutuii. Da…a venit toamna….

acum stau cu un pahar de martini in mana si astept ca frunzele sa se ingalbeneasca, sa-ti pot scrie pe ele cu grafit…

6 thoughts on “dulce-amarui

  1. Cristi says:

    Mie nu imi place perdeaua :P…Vreau una cu mult verde si cu flori, si un soare eventual care sa ne zambeasca si sa ne spuna “buna dimineata” 😀

    • lunabeteluna says:

      Daca vrei soare, trage perdeaua :)) de aia nu pot eu sa ma trezesc dimineata dvreme, ca nu imi bate soarele in geam..si asa raman pana la 12…cand mi se face foame 😛

  2. rocsanne says:

    cata iubire pe voi doi..de ce va mai trebuie un blog sa scrieti asta….acum aveti toate clipele din lume….

    • lunabeteluna says:

      blogul asta nu e pt noi doi si nici nu ilustreaza in mod necesar sentimentele noastre, ci viziunea mea. realitatea noastra e traita, prin urmare nu necesita un univers propriu. imaginea creata aici isi are izvoarele mult mai adanc.

  3. rocsanne says:

    inseamna ca ceea ce simti dimineata cand iti bate soarele in ochi si nu poti sa dormi este doar viziunea ta si dupa cum spui nu ai nevoie de un univers propriu sa spui asta (desi ai scris asta in blog)….si deci, imaginea cu tine dimineata trezita de soare nu-si are radacinile in experienta ci in insasi existenta Soarelui?

    • lunabeteluna says:

      First of all, ai zis ca de ce ne mai trebuie un blog sa scriam asta la primul comentariu, iar eu ti-am explicat ca in blog nu sunt exprimate sentimentele noastre, daca apare un comentariu care exprima ideea asta, e cu totul altceva. Din nou, am spus realitatea noastra, nu a mea…bineinteles ca orice ilustrez prin cuvinte isi are sursele din experienta, dar sunt filtrate prin emotiile si trairile pe care le declanseaza. Blogul e blog, commenturile sunt commenturi, noi e o realitate, lunabeteluna e o alta. Sper ca ai inteles ideea. Daca nu,mai bine am continua discutia maine la un ceai, ce zici? gasesc o ceainarie care sa fie si deschisa 😛

Leave a Reply

