the end

Două bătăi în uşa de stejar
şi-n inimă vreo mie,
ea îi deschide calm,
c-un zâmbet de mărgăritar,
însa în ea se duce-o bătălie.

El se apropie-ncetişor,
Ea-i simte focul din privire,
ce-ardea odată, de demult,
pe când era lumea a lor
şi-acum nu e decât o amintire.

Dar trupul ei e o capcană,
pe ritmul unui tango pasional
şi doar Moira ştie
că în rochiţa-i diafană
ascunde, tandru, un pumnal.

Pentru-a trăi prezentu-i nebulos
îl ia în braţe ca-altădată
iară sărutul ei e o pecete
ce-aduce un final frumos
unei poveşti cu un băiat şi-o fată.

p.s. imi place doar a 3a strofa, dar am simtit nevoia sa o integrez in ceva…mai mult, tot pe ea am ilustrat-o ca atare :P…prima poza cu Lunabeteluna… iar melodia…e superba…

One thought on “the end

  1. […] zis-o si am sa o mai zic, sunt cuvinte care mi s-au intiparit in minte “si pamantul se mai desparte, M., d’apai […]

Leave a Reply

