…departe de tot…

Ei. Departe de lume. Ea zambitoare si cu capul in nori pe fundal. El plecand. Poza de album.

Învaţă-mă să uit

Învaţă-mă să mor de dorul tău
Şi să renasc făr-a simţi,
Învaţă-mă ce-i bine şi ce-i rău
Învaţă-mă să fac din noapte zi.

Învaţă-mă să uit cum arde focul viu
Ce-a ars odată-n pieptul meu,
Învaţă-mă cât nu e prea tarziu…
Învaţă-mă! căci mi-este tare greu…

Învaţă-mă să umblu pe străzile pustii,
În noapte să mă pierd, să nu mai fiu a ta,
Învaţă-mă acum! Învaţă-mă ce stii!
orice…dar numai nu pleca…

Astea sunt rezultatul unei zile atat de proaste…n-am mai avut de mult o astfel de zi, avand in vedere ca, in ciuda tututor problemelor, imi batea in fiecare dimineata soarele in geam.  poezia nu are legatura, o scrisesem acum cateva zile si am zis sa nu mai public din astea triste, dar se preteaza la sentimentele de azi…vreau sa plec…departe de tot…

p.s. Sper ca macar tu sa fii fericita de ziua ta :* maine ne transportam toate…departe de tot, in lumea noastra…macar atat

Leave a Reply

