Vagonul 3, locul 33

Suflet hoinar

Amintirile mele sunt un graffiti
desenate de un artist
învăluit în fum de narghilea…
…mâzgăleli pe un tren fără destinaţie
ce străbate câmpuri arse
de un foc născut din păcat.

Alerg din compartiment în compartiment,
din vagon în vagon,
căutând cuvântul ce a fost dintâi,
privirea ce a încremenit timpul,
atingerea ce a mistuit realitatea.

La primul pod se va prăbuşi
în nimicul absolut – nirvana proprie,
pentru că roţile s-au tocit,
frânele nu mai merg,
iar eu am obosit să-mi port sufletul pe drumuri…

…lăsa-voi Dunărea să mă ducă înapoi acasa…

5 thoughts on “Vagonul 3, locul 33

  1. Cristi says:

    Frumoase versuri scrii! Felicitari! Ar trebui sa frecventezi un cenaclu literar [poate deja o faci]. Iti sugerez eu unul, posibil sa fi auzit de el: recitiri.ro.

  2. lunabeteluna says:

    Multumesc 🙂 nu frecventez niciun cenaclu, nici nu m-am gandit. Scriu din placere si atunci cand am inspiratie, deci pot trece luni intre doua poezii, pot trece cateva minute. Si consider ca scriu altii mai frumos decat mine ca sa le fac publice intr-un loc altul decat coltul meu virtual.

  3. Monalisa says:

    Bravo!Bravo!foarte frumos:P

  4. Monalisa says:

    m-am abtinut,m-am abtinut..dar tu stii ca-s cititoare fidela a blogului si ca imi incarc bateriile de aici:*

Leave a Reply

