Life is strange…

I believe that when we look for love courageously, it reveals itself, and we attract even more love. If one person really wants us, everyone does. But if we’re alone, we become even more alone. Life is strange…
Paulo Coelho

Imi batea ploaia in fereastra atat de tare…de parca stia ca sunt acasa si ma incapatanez sa nu-i deschid. Poate ca eram speriata sa nu intre cu ea si un fulger in casa, sa-mi electrocuteze inima si sa aduca la viata sentimente pierdute. Nu ar fi fost decat niste mini-frankensteini prigoniti de toti si fara niciun loc pe lumea asta. De parca nu ar fi fost de ajuns, ma mai ameninta si cu tunetele ca imi va sparge geamurile si va intra cu forta. Dar nu ma mai sperii asa usor. Stiu ca nu mereu pot sa ma plimb printr-o ploaie marunta de primavara sau sa alerg printr-o ploaie calda de vara. Si nu mereu o sa am umbrela. Imi amintesc de furtuna care m-a prins in Herastrau acum 2 ani – atunci umbrela n-a fost de niciun folos, m-a udat pana la piele si a trebuit sa mergem pe jos pana acasa pentru ca nu mai venea nici autobuzul, iar cand a venit era prea plin ca sa ne putem urca. Si imi mai amintesc ca Tzontzo alerga fericit prin ploaie si a alunecat si a cazut exact ca in desenele animate…si lacrimile de ras mi s-au amestecat cu picaturile de ploaie ca intr-un dans de saltimbanci. A propos de Herastrau…vreau sa ma plimb cu barcuta!

Cum poti sa iubesti atat de frumos? intreba el.
Nu stiu, e ceva ce vine dinauntrul meu. E un foc. Si am grija ca niciodata sa nu se stinga.

Intr-adevar, iti trebuie curaj sa cauti iubirea si mai ales sa lupti pentru ea. Iar atunci cand iubesti si esti iubit, soarele se naste inauntrul tau, iar lumina iti iese prin toti porii, facandu-te sa pari un astru, la randul tau. Si lumina ta este vazuta de cei din jur, de cei care traiesc in intuneric…ca oamenii din pestera lui Platon. Lumina ii va atrage, pentru ca alaturi de ea sta o inima plina, o veselie continua si un zambet ce nu poate fi sters. Si toti vor vrea o bucatica din acea lumina, toti vor vrea sa zambeasca si ei. De cineva in intuneric nu se va apropia nimeni, ba chiar se vor indeparta toti, pentru ca iti trebuie curaj si aici – sa scoti o persoana din intuneric. Iar curajul inseamna sa nu lasi ca fricile tale sa iti influenteze actiunile. Asa ca avea dreptate Coelho, viata chiar e ciudata…

Tacerea naste monstri, zise ea. Iar el tacu.

4 thoughts on “Life is strange…

  1. Cristi says:

    De aia eclipsez eu?:))
    Iubirea este singurul sentiment care poate produce in acelasi timp bine si rau. Si nu il poti controla….viata chiar e ciudata

  2. lunabeteluna says:

    Pai da…soarele poate sa si arda prea tare…sau poate fi un soare cu dinti 😛

  3. Cindyutza says:

    Discutie intre indragostiti:)) Dar ma bag si eu:P
    Daca nu ai tu curaj,atunci cine?
    Si e chiar frumos sa te mai prinda ploaia pe neasteptate,fie ea ploaie din cer,fie din aia fierbinte,cu dragoste.Pentru ambele trebuie sa ai mult curaj pentru a nu fugi mancand pamantul dar banuiesc ca acele cateva clipe in care esti invingator,merita osteneala.
    Imi place tare de tot blogul asta:)
    (Iti dai seama ca am comentat doar ca sa ma asigur ca ma chemi la nunta ta:D)

  4. lunabeteluna says:

    Blogul e un loc public unde toata lumea poate sa comenteze…desi majoritatea imi comenteaza numai pe mess sau face to face :)) asa ca poti sa te bagi oricand vrei 😛
    Revenind, nu toti au curajul asta…unii prefera sa se ascunda in spatele oricarui motiv gasit.
    Si n-am zis ca nu e frumos sa te prinda ploaia, ci ca nu mereu se intampla asa, cateodata te mai prind si furtuni si trebuie sa stii sa le faci fata. (eu de ex ador sa ma plimb prin ploaie :D)

    p.s. te chem, te chem, da cine stie cand o fi (libertatea e dulce la varsta asta :))), poate o sa fii stabilita prin china de tot, mai stii 😛

Leave a Reply

