Bella Luna

Bella Luna

Noaptea sunt a ta
Învăluită în raze argintii
O umbră a tot ce poate fi
Ce coboară pe pământ
Transformând ce e profan în sfânt…

Atingerile tale sunt pasionale crime
Iar sărutările mele trezesc în tine
Căldura a mii de sori
Şi ai putea acum să mori
Aici, în braţele mele…

Dar noaptea trece
Şi sufletu-ţi devine rece
Între noi se-aştern lespezi grele
Rămâi în amintirile mele
Vis de abanos şi nea…

Iar de mă vei chema
Mă voi ascunde-n mare
Să nu-mi vezi lacrimile-amare
Căci n-am putut face din noapte zi
Prin simplul act de…a iubi.

– Melodia apartine lui Jason Mraz…
You’re dancing naked there for me
You expose all memory
You make the most of boundary
You’re the ghost of royalty imposing love
You are the queen and king combining everything
Intertwining like a ring around the finger, of a girl
I’m just a singer, you’re the world
All I can bring ya
Is the language of a lover

Update: Poezia scrisa nu are legatura cu melodia, nu sunt versurile ei 😛 pt cei confuzi…apartine subsemnatei

Leave a Reply

