Am spart castronu…

Asta a pus capac. Castronu meu preferat…albastru cu verde…combinatia mea preferata de culori, castronu in care mananc eu lapte cu cereale. Orice, da nu castronu. Altu nu mai am. Maine dimineata in ce mananc eu? Si tocmai imi cumparasem cereale dupa o lunga perioada de absenta. Si aveam si lapte. Si ciorba? Si atatea lucruri…ma simt oribil. Castronu mai lipsea. E incoronarea perfecta a unei zi depresive macinata de intrebari existentiale. Ce naiba fac eu cu viitorul si chestii din astea. Nici macar planurile pentru viitorul apropiat nu se adeveresc, nici sa nu mai vorbesc de celelalte. Am ajuns intr-un punct in care cer totul si nu primesc nimic. Criza m-a atins si pe mine si m-a facut sa ma trezesc la realitate. Iar eu, de profesie visatoare, care uraste sa se trezeasca dimineata devreme, am fost aruncata practic din pat undeva la 5 dimineata, mi s-a aprins in fata un bec cu o lumina orbitoare si am fost supusa unui interogatoriu meschin, care, evident, incepe cu intrebarea – Da tu ce faci dupa ce termini? care m-a facut sa ma simt batrana si neputincioasa, golita de sperante si planuri.

Dezamagire pe plan totul…nu numai eu cu mine insami, ci si cu oamenii din jur. Tin cateodata prea mult la oameni care nu merita sau pe care nici nu-i intereseaza. Si ranita din ecuatia asta ies tot eu, din simpla neputinta de a intelege ca nu toti gandesc la fel. Si interesu poarta fesu, right? Cand dispare, dispari si tu din peisaj. Viata e destul de gri, oricat de mult m-as stradui sa o pictez in mii de culori, cateodata chiar simt ca nu merita…

Si sper din toata inima ca ziua asta sa treaca, ca saptamana asta sa treaca, ca sa iasa undeva un soare si o speranta de mai bine. Cat mai repede, pentru ca urasc sa vad cat de urata e viata. Prefer sa o ascund in spatele unei draperii…noroc ca draperia de la camera e albastru cu verde…o sa-mi aminteasca mereu de castronu meu…

p.s. de acuma nu ma mai bag in bucatarie dupa 6 seara…o sa o iau ca un semn… :))

One thought on “Am spart castronu…

  1. Cindyutza says:

    Am si eu o cana pe care o iubesc mult,cana de cafea pe care scrie in alb si negru Coffee…Sper sa nu se sparga totusi:))
    Si sa stii ca toti avem momente din astea de gandit cu mult pesimism la viitor.Dar Cineva are grija sigur sa ne gasim drumu’…so,don’t worry!

Leave a Reply

