Cold…

Ma aflu intr-o stare de frig continuu. Mi-e frig cand ies afara, mi-e frig in camera, mi-e frig in sala de curs, mi-e frig in masina si pur si simplu nu ma pot incalzi. Se pare ca organismul meu a uitat acea functie de a incepe tremuratul atunci cand descopera o scadere a temperaturii proprii. Oare o sa-mi scada temperatura pana o sa ajung pur si simplu…un cub de gheata?ice-queen-chilling-cold

Imi amintesc o povestioara auzita in compania unor viitori medici. Matusa unor prietene, sunata de o batranica pentru a veni sa constate decesul sotului, a intrebat-o “S-a racit?”, iar la raspunsul negativ, replica a fost “Sunati-ma peste vreo 2 ore, cand se raceste”. Celorlalti li s-a parut amuzant. Poate ca n-au vazut alte cadavre in afara celor pe care sunt obisnuiti sa le taie. Poate ca joaca de-a Dumnezeu ii face pe multi sa-si piarda umanitatea. Poate ca mandria de a practica aceasta joaca ii face sa priveasca de sus restul jocurilor marunte ale muritorilor de rand. Bine, nu generalizez. Si ma opresc aici inainte sa sar dintr-un subiect in altul.

Ideea era ca e atat de urat afara si atat de frig oriunde mi-as intoarce privirea. Asa ca prefer sa inchid ochii si sa visez cum ma ia cineva in brate…asa ca ia-ma in brate pana nu imi ingheata si inima.

One thought on “Cold…

  1. Cindyutza says:

    Pff,in ce hal ma regasesc in sentimentele tale…Bine,dar asta este deja ceva obisnuit pentru noi doua:P
    Si daca nu te ia acum in brate,macar viseaza la asta…sigur iti va mai ridica un pic temperatura!

    Pup leule!

Leave a Reply

