Mi-e dor…

…de inceputuri. De primul sarut, de prima intalnire, de primul fluturas in stomac, de prima cearta stupida, de prima nota de 10, de prima data cand am vazut marea, de prima data cand am schiat, de primul te iubesc, de prima noapte pierduta…

…de oameni. De cei care i-am pierdut si nu ii mai pot aduce inapoi, de cei ce i-am intalnit si m-au impresionat, de cei pe care nu i-am mai vazut de mult si alaturi de care am petrecut clipe frumoase, de cei ce m-au invatat multe, de cei ce i-am iubit, de cei ce i-am ranit, de cei ce m-au facut sa zambesc, de cei ce mi-au oferit haina lor pe frig sau ploaie, de cei care m-au gazduit, de cei care m-au sfatuit, de cei pe care nu i-am putut uita…

Si totusi, creez amintiri noi in fiecare zi. Dupa weekendu asta pot spune ca o sa-mi fie dor de prima data cand am fost cu prietenii la karaoke, de prima data cand am cazut in fund jucand badminton la padure (desi nu si de faptul ca acuma de abia pot sa ma asez d la vanataie :)), de primul apus de soare vazut pe dealuri…pt ca atunci cand traiesc si ma bucur de viata nu mi-e dor. Doar in momentele de singuratate ma prinde din urma trecutul. Dar, din fericire, prezentul meu e plin de noi trairi. Si sper ca mereu va fi asa.

Leave a Reply

