“Moare câte puţin cine-şi distruge dragostea”*

–         Da-mi mana si inchide ochii.
–         De ce sa-i inchid ?
–         Pur si simplu inchide-i si prefa-te ca nimic nu mai exista in lume, in afara celor patru pereti e haos, iar aici e singurul loc ramas in care dainuie lumina si pacea.
–         Dar totusi exista, afara bate vantul, ploua, sunt oameni care merg pe strada, sunt lumini aprinse si afara, iar aici e intuneric.
–         Soaptele mele sunt vantul, lacrimile mele sunt ploaia, oamenii sunt cuvinte ce nu mai trebuie rostite pentru ca in curand se vor duce la culcare, luminile sunt stelele de pe cer. Iar aici nu e intuneric. Aici, langa tine, e cea mai puternica lumina, trebuie doar sa inchizi ochii si sa o vezi.
–         Si daca nu pot sa o vad ?
–         De asta te tin de mana.
–         Dar va trebui sa-mi dai drumul la un moment dat.
–         Gandeste-te ca timpul ingheata pentru cateva ore. Ca nu exista trecut sau viitor, ca traim intr-un prezent infinit. Prea multe intrebari si prea multe probleme. Da, iti voi da drumul, pentru ca fie vei putea sa vezi lumina si fara ajutorul meu, fie te vei intoarce in lumea ta.
–         Si daca n-o sa pot, n-o sa stiu ?
–         Nu exista nu pot, nu exista nu stiu. Doar tu le creezi. Tu faci alegeri si tu le respecti. Chiar daca te minti pe tine, tot tu esti singurul care stie ca minti.
–         Poate ca ai dreptate. Da-mi mana.
–         Noapte buna. Sa visezi frumos.
–         Noapte buna.

–         Mi-e frica.
–         De ce ?
–         Pentru ca trebuie sa plec. Si pentru ca nu stiu ce ai vazut. Ce ai vazut ?
–         Nu pot sa-ti spun.
–         Atunci nu vreau sa stiu. Hai sa ne punem o dorinta.
–         Aceeasi dorinta.
–         Da.
–         Trebuie sa plec si eu.
–         Stiam. Stiu. Tz ok. Sau cel putin asa cred. Bye
–         Bye.

* Pablo Neruda

Leave a Reply

